Prevencinės mokymo priemonės, sveika gyvensena

  • Žaidimai "Labirintas" (60 vnt.)
    Kodas: 225

    Žaidimai "Labirintas". Rinkinį sudaro 60 žaidimų. Žaidimo pagrinde atvaizduotas dantukas.

    3180
    Žaidimas "Alkoholio prevencija Bingo"
    Kodas: 79355

    Padėkite paaugliams susimąstyti, kodėl jie neturėtų piktnaudžiauti alkoholiu. Apima temas: mitai apie alkoholį, gėrimo poveikį, kaip pasakyti „ne“ ir dar daugiau.  

    7225
    Žaidimas "Alkoholis keičia viską"
    Kodas: 79063

    Atskleiskite skaudžius faktus apie tai, kaip piktnaudžiaujant alkoholiu gyvenimas gali kardinaliai pasikeisti.

    17883
    Žaidimas "Apsvaigę ir įkaušę"
    Kodas: 75024

    Priemonė skirta alkoholio ir narkotikų prevencijai. Parodo, kaip narkotikai ir alkoholis smarkiai apriboja žmogaus gebėjimus atlikti paprastus kasdieninius darbus.

    32750
    Žaidimas "Bendravimo bokštas" (didelis)
    Kodas: BBD

    Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. Tačiau tai ne šiaip sau bokštas, jo kiekviena kaladėlė turi numerį, kuris sutampa su kortelėse pateiktais klausimais. Kad žaidėjas galėtų statyti bokštą, turi atsakyti į pateiktą klausimą.
     

    2770
    Žaidimas "Bendravimo bokštas" (mažas)
    Kodas: BBM

    Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. Tačiau tai ne šiaip sau bokštas, jo kiekviena kaladėlė turi numerį, kuris sutampa su kortelėse pateiktais klausimais. Kad žaidėjas galėtų statyti bokštą, turi atsakyti į pateiktą klausimą.

    2176
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (didelis)
    Kodas: EBD

    Tai interaktyvus būdas paskatinti vaiko atvirumą. Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. 

    2768
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (mažas)
    Kodas: EBM

    Tai interaktyvus būdas paskatinti vaiko atvirumą. Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. T

    2176
    Žaidimas "Kačiukai keliauja namo"
    Kodas: PKN

    Tai stalo žaidimas skatinantis vaikų tarpusavio bendradarbiavimą ir komandinį darbą. Žaidimo finišas bus pasiektas tik tuomet, kai vaikai išmoks kartu siekti bendro tikslo - parvesti kačiukus namo.
     

    1540
    Žaidimas "Labirintas pilyje"
    Kodas: PL

    Tai stalo žaidimas, kurio lenta keliaujama paeiliui ridenant kauliuką. Kiekviename langelyje laukia siurprizas – užduotys ir klausimai, kuriuos žaidėjas turi atlinkti ar atsakyti.
     

    1679
    Žaidimas "Nuotaikų žvejyba"
    Kodas: PEA-31

    Magnetinis nuotaikų žvejybos žaidimas, gali būti naudojamas baseinėlyje su vandeniu arba tiesiog ant grindų ar stalo. Žaidimo tikslas - išmokyti atpažinti ir įvardinti emocijas, perprasti įvairias bendravimo situacijas ir savo reakcijas bei įgyti geresnę impulsų kontrolę.

    3841
    Žaidimas "Surask poras - sveikas maistas"
    Kodas: FF-2994

     Atminties lavinimo žaidimo tikslas – surasti atitinkančias kortelių poras. 56 spalvotos ir tvirtos nuotraukos, kuriose vaizduojamas sveikas maistas: vaisiai, daržovės, grūdai, žuvys ir mėsa. Naudojama norint paskatinti pokalbį ir išplėsti žodyną. Puikiai tinka temai apie sveiką maistą.

    4990
    Žaidimas "Sveiko maisto paštas"
    Kodas: EA-79

    Žaidimo tikslas kuo daugiau sužinoti apie sveiką maistą ir sveikos mitybos rekomendacijas. Formuoja rūšiavimo ir motorinius įgūdžius. 

    8910
    Žaidimas "Sveikos mitybos pirkinių krepšiai"
    Kodas: EA-80

    Žaidimo tikslas kuo daugiau sužinoti apie sveiką maistą ir sveikos mitybos rekomendacijas. Formuoja rūšiavimo įgūdžius ir lavina motoriką.

    8840
    Žaidimas "Zuikių miestas"
    Kodas: ZM

    Tai interaktyvus stalo žaidimas, lavinantis emocinį intelektą. Šis žaidimas apie Zuikį, kurį mama išsiuntė į miestą parnešti grybų šeimos pietums. Zuikis keliauja po miestą ir jam nutinka daug keistų dalykų, kuriuos reikia jam padėti išspręsti. 

    2441
    Žaidimas (bingo) "Manimi galima pasitikėti..."
    Kodas: MGP

     Šis žaidimas skirtas skatinti vaikų pasitikėjimą savimi. 

    1210
    Žaidimas ,,5 jutimo organai"
    Kodas: 20610A

     Meskite kauliuką ir iškritusiam paveikslėliui - jutimo organui, priskirkite skirtingų realaus gyvenimo situacijų korteles tinkančias tam organui.  Žaidėjai suvoks, kad išorinio pasaulio suvokimas priklauso nuo mūsų jutimo organų (klausos, regos, uoslės, lytėjimo, skonio).

    3830
    Žaidimas ,,Atspėk ką jie galvoja"
    Kodas: 20514A

     Peržiūrėkite skirtingas nuotraukas, įsijauskite į veikėjus ir pabandykite atspėti, ką jie galvoja. Padeda gerinti socialinius įgūdžius, bendravimą ir empatiją.

    4210
    Žaidimas ,,BBQ emocijos"
    Kodas: 45407M

    Šis didžiulis „iešmas“ padės vaikams pažinti ir valdyti savo emocijas, aptariant jas, žaidžiant individualiai arba grupėje. Smagus žaidimo pateikimas (kiekviena emocija kaip skirtingas ingredientas) padeda vaikams atpažinti ir suprasti iki 10 skirtingų emocijų. Vadove yra aprašyti keli skirtingi žaidimų tipai

    7870
    Žaidimas ,,Ekspresijos"
    Kodas: 20542A

    Žaidimas, skirtas mokytis identifikuoti veido išraiškas iš piktogramų ir susieti jas su realių išraiškų nuotraukomis.
     

    5120
    Žaidimas ,,Emo Mūūū..."
    Kodas: 96280M

    Šis žaidimas padės vaikams nustatyti emocijas ir atskleisti savo jausmus. Jie sužinos, kodėl mes jaučiamės laimingi, liūdni, nustebę, nuobodžiaujantys, patenkinti, pikti, pasibjaurėję, išsigandę ir pan.

    3190
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    4430
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, kurias sužadina situacijos pavaizduotos kortelėse ir įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910
    Žaidimas ,,Iš kur atkeliauja maistas?"
    Kodas: 20551A

    Asociacijų žaidimas, skirtas mokytis klasifikuoti maisto produktus priklausomai nuo jų kilmės.

    4629