Prekių katalogas

Ruletė „Savivertė“

  • Ruletė „Savivertė“

    Kodas: 20846A
  • Su šia rulete vaikai atras savo įgūdžius ir stipriąsias puses žaisdami grupėje. Savivertės ruletė padidina tiek mergaičių, tiek berniukų savivoką. Ruletė dinamiškai, linksmai ir pozityviai praturtins tiek mergaičių, tiek berniukų savivoką.

    Tinka specialiųjų poreikių turintiems vaikams.

    Ruletė „Savivertė“ ugdo emocinį intelektą, empatiją ir socialius įgūdžius, pagarbą, lygybę ir solidarumą, išsilavinimo svarbą, žodyną ir kalbos sklandumą.

    Rinkinyje:

    • 3 aukštos kokybės kartoninės ruletės (18 cm dydžio),
    • 24 aukštos kokybės užrašomos kortelės (10 cm x 8 cm dydžio),
    • 24 aukštos kokybės kartoninės apvalios kortelės (3 cm dydžio),
    • 12 rašiklių.

    Rekomenduojamas amžius: 3 - 8 metai. 

    Instrukcija: parsisiųsti per "EDUCATIONAL GUIDE" - PARSISIŲSKITE ČIA

  • Alternatyvios prekės

    Medinių žmogeliukų rinkinys „Kaip aš šiandien jaučiuosi“
    Kodas: FF-485

    Smagus būdas pristatyti ir atpažinti emocijas, kartu skatinant vaikus jaustis pozityviai ir užtikrintai, kol jie mokosi žaisdami. Spalvingą medinį rinkinį sudaro 15 medinių žmogeliukų. Kiekviena figūrėlė su vaiko nuotrauka žmogeliuko, kurios demostruoja įvairias emocijas, įskaitant verksmą, nusivylimą, liūdesį, susijaudinimą, laimę ir kt.  

    3570 
    Pykčio valdymo žaidimai
    Kodas: PVŽ

    Šis žaidimų rinkinys vaikams padės pažinti daugiau nei 50 įvairių streso, įtampos, pykčio situacijų įveikos būdų. Žaisdami BINGO dalyviai išsidalina žaidimo lenteles.

    4010 
    Dėlionė „Žaiskime kartu!“
    Kodas: 20839A

    Dviejų dalių dėlionė skirta skatinti vaikų toleranciją ir lygybės tarp berniukų ir mergaičių supratimą. Remiantis lygybės principu, ši dėlionė perteikia pagarbos ir tolerancijos vertybes bei skatina bendrąjį ugdymą nuo pat ankstyvojo amžiaus. 

    2380 
    Žaidimas ,,Daugialypio intelekto iššūkiai"
    Kodas: 20005A

    Keletas įdomių iššūkių išsiugdyti kelių tipų intelektą ir suprasti kiekvieno žmogaus stipriąsias puses. Žaidimas yra įkvėptas Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorijos ir leidžia naudotis aštuoniais jo modelio siūlomais intelekto tipais, taip pat padeda nustatyti, koks intelektas vyrauja kiekviename asmenyje.  

    3691