Robotika ir programavimas
-
1 - 24 iš 33Matematinis žaidimas „Pelyčių kelias“Kodas: LER2861
Žaidimas paremtas STEAM ugdymu (mokslas, technologijos, inžinerija ir matematika).
3949€LEGO® Education BricQ Motion Starto asmeninis rinkinysKodas: 2000471LEGOŠis 62 elementų papildomas rinkinys, skirtas pradinių, vidurinių mokyklų mokiniams, kartu pateikiamos statybos instrukcijos ir pamokos.
LEGO® Education BricQ Motion Starto rinkinysKodas: 45401LEGORinkinys 1-5 klasių mokinius įtraukiantis į fizinių mokslų tyrinėjimą sporto kontekste.
17109€LEGO® Education SPIKE Starto rinkinysKodas: 45345LEGOSPIKE Starto rinkinys įtraukia pradinių klasių mokinius į praktinį STEAM koncepcijų tyrimą ir prisideda prie raštingumo, matematikos ir socialinio bei emocinio vystymosi.
37871€Konstruktorius „Sukurk robotą“Kodas: LER9228Su šiuo konstruktoriumi galima sukurti pasisukantį ir judantį robotą. Detalės pritaikytos vaikams nuo 5 metų amžiaus ir skirtos konstruoti judančius ir transformuotis galinčius modelius. Galima naudotis su pateikiamu STEAM veiklų vadovu arba kurti unikalius robotus su besisukančiomis kojomis ar akimis.
9060€Žaidimas „Valdyk pelytę“Kodas: LER2841Šis žaidimas lavina pirmuosius vaikų mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos įgūdžius dar nuo ankstyvojo amžiaus.
5921€Žaidimas ,,Trio"Kodas: 2403206Žaisdami vaikai skatinami logiškai mąstyti ir išdėstyti korteles pagal sekas „priežastis - pasekmė“ arba „pradžia - pabaiga“.
13200€Magnetinė spalvota sekos kirmėlytėKodas: EA-60Šis žaidimas 2020 metais nominuotas 5 žvaigždutėmis „Teach the Early Years Awards“ .
Ryškios ir spalvingos, idealaus dydžio detalės, skirtos mažoms vaikų rankytėms.10670€Rinkinys ,,Concepta+"Kodas: 2990019Žaisdami vaikai kviečiami tyrinėti vizualiai pateiktus elementus ir užmegzti tarp jų loginius ryšius.
10900€Žaidimas „Suverk 3D figūras pagal formas“Kodas: 32157MŽaidimas skirtas sujungti įvairias 3D geometrines figūras pagal numatytas sekas. Jis pagamintas iš natūralių medžiagų.
2080€LEGO® Education kaladėlių rinkinys „Steam Park“Kodas: 45024LEGOŽaisdami su kaladėlių rinkiniu Steam Park, vaikai intuityviai įsijaučia į mažojo mokslininko rolę, sukuriama harmoninga atradimų, eksperimentavimo, stebėjimų ir žaidimų erdvė, kurioje kiekvienas gali pastatyti savo mėgstamą teminį parką. Vienu metu gali žaisti 1 – 8 vaikai, tinka vaikams nuo 3 metų.
25567€Veiklos rinkinys ,,Eikime koduoti!"Kodas: LER2835Šis rinkinys supažindina vaikus su kodavimu ir programavimu be elektronikos įtaisų. Vaikams nuo 5 metų
6970€Programavimo robotukas ,,KUBIUKAS", 3+Kodas: 001BIšmani priemonė žaismingam mokymuisi! Susipažinkite – draugiškas medinis robotukas “Kubiukas”, skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus mokytis programavimo pagrindų. Itin paprastas naudojimas, nereikalaujantis jokių papildomų įrenginių. Sukurtas vadovaujantis Montessori pedagogine metodika.
29000€Jaunojo programuotojo ekspresasKodas: 45025LEGONaujasis LEGO Education traukinys „Programuotojo ekspresas“ - tai kūrybingas, intuityvus ir universalus sprendimas, kuris supažindina ikimokyklinio amžiaus vaikus su ankstyvąja programavimo koncepcija, kuri natūraliai sukelia jų smalsumą, kūrybiškumą ir norą tyrinėti bei mokytis kartu.
33066€Žaidimas „Užprogramuok robotą“Kodas: 20521AProgramavimas be kompiuterio? Tai geriausias būdas pradėti mokytis programavimo pagrindų! Pasuk rodyklę ir pastatyk robotą ant žaidimo lentos. Sužinok daugiau apie sekas ir sužinok apie pirmąsias programavimo sąvokas. Žaidimas skirtas 4 – 8 metų vaikams
2960€Kodavimas rodykėmis (1 lygis)Kodas: 2450001Išmokykite vaikus koduoti su šiuo žaidimu. Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.
12100€Kodavimas taškeliais (3 lygis)Kodas: 2990011Šis žaidimas padarys jus tikru kodavimo profesionalu! Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus.
8900€Žaidimas „Suverk karolius pagal formas“Kodas: EA-350Žaidimą sudaro – 72 karoliukai, 18 užduočių kortelių, 12 virvučių. Šis komplektas skatina formų, spalvų ir sekos pažinimą, bei tuo pačiu metu lavina smulkiąją motoriką. Skirta amžiui – nuo 3 metų.
5330€Žaidimas „Sudaryk spalvotą kirmėlytę“Kodas: EA-27Žaidimą sudaro – 12 dalių „kirmėlės galva“, 66 dalys „kirmėlės kūnas“, 24 dvipusės užduočių kortelės. Puiki priemonė, skirta modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžių lavinimui. Skirta amžiui – nuo 3 metų
8410€Žaidimas „Suverk karolius pagal spalvas“Kodas: EA-45Žaidimą sudaro – 96 karoliukai, 18 dvipusių užduočių kortelių, 12 virvučių. Lavina modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžius, smulkiąją motoriką. Skirta amžiui – nuo 3 metų.
5770€Papildytos realybės marškinėliaiKodas: PR MarškinėliaiPapildytos realybės marškinėliai – tai kitoks požiūris į mokslą, kuris leidžia tyrinėti žmogaus kūną ant … žmogaus kūno! Patraukliai sukurti, realistiški 3D vaizdai atspindi kraujotakos, kvėpavimo ir virškinimo sistemas, taip pat matuojamas ir atvaizuojamas papildytoje realybėje vilkinčio marškinėlius asmens širdies ritmas.
4600€Žaidimas "Kodavimas"Kodas: 2990006Naudodami šį edukacinį žaidimą išmoksite galvoti kaip kodavimo specialistas. Skirtas: vaikams nuo 5 metų.
11900€