Prekių katalogas

Robotika ir programavimas

  • LEGO® Education BricQ Motion Starto asmeninis rinkinys
    Kodas: 2000471LEGO

    Šis 62 elementų papildomas rinkinys, skirtas pradinių, vidurinių mokyklų mokiniams, kartu pateikiamos statybos instrukcijos ir pamokos.  

    1100
    LEGO® Education BricQ Motion Starto rinkinys
    Kodas: 45401LEGO

    Rinkinys 1-5 klasių mokinius įtraukiantis į fizinių mokslų tyrinėjimą sporto kontekste.   

    12900
    LEGO® Education SPIKE Starto rinkinys
    Kodas: 45345LEGO

    SPIKE Starto rinkinys įtraukia pradinių klasių mokinius į praktinį STEAM koncepcijų tyrimą ir prisideda prie raštingumo, matematikos ir socialinio bei emocinio vystymosi.  

    30900
    Konstruktorius „Sukurk robotą“
    Kodas: LER9228

    Su šiuo konstruktoriumi galima sukurti pasisukantį ir judantį robotą. Detalės pritaikytos vaikams nuo 5 metų amžiaus ir skirtos konstruoti judančius ir transformuotis galinčius modelius. Galima naudotis su pateikiamu STEAM veiklų vadovu arba kurti unikalius robotus su besisukančiomis kojomis ar akimis. 

    7040
    Žaidimas „Valdyk pelytę“
    Kodas: LER2841

    Šis žaidimas lavina pirmuosius vaikų mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos įgūdžius dar nuo ankstyvojo amžiaus. 

    4210
    Žaidimas ,,Trio"
    Kodas: 2403206

    Žaisdami vaikai skatinami logiškai mąstyti ir išdėstyti korteles pagal sekas „priežastis - pasekmė“ arba „pradžia - pabaiga“.   

    12600
    Magnetinė spalvota sekos kirmėlytė
    Kodas: EA-60

    Šis žaidimas 2020 metais nominuotas 5 žvaigždutėmis „Teach the Early Years Awards“ .
    Ryškios ir spalvingos, idealaus dydžio detalės, skirtos mažoms vaikų rankytėms. 

    10160
    Rinkinys ,,Concepta+"
    Kodas: 2990019

     Žaisdami vaikai kviečiami tyrinėti vizualiai pateiktus elementus ir užmegzti tarp jų loginius ryšius.   

    10400
    LEGO® Education kaladėlių rinkinys „Steam Park“
    Kodas: 45024LEGO

    Žaisdami su kaladėlių rinkiniu Steam Park, vaikai intuityviai įsijaučia į mažojo mokslininko rolę, sukuriama harmoninga atradimų, eksperimentavimo, stebėjimų ir žaidimų erdvė, kurioje kiekvienas gali pastatyti savo mėgstamą teminį parką. Vienu metu gali žaisti 1 – 8 vaikai, tinka vaikams nuo 3 metų.

    21900
    Veiklos rinkinys ,,Eikime koduoti!"
    Kodas: LER2835

    Šis rinkinys supažindina vaikus su kodavimu ir programavimu be elektronikos įtaisų. Vaikams nuo 5 metų  

    5080
    Programavimo robotukas ,,KUBIUKAS", 3+
    Kodas: 001B

    Išmani priemonė žaismingam mokymuisi! Susipažinkite – draugiškas medinis robotukas “Kubiukas”, skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus mokytis programavimo pagrindų. Itin paprastas naudojimas, nereikalaujantis jokių papildomų įrenginių. Sukurtas vadovaujantis Montessori pedagogine metodika.

    29000
    Jaunojo programuotojo ekspresas
    Kodas: 45025LEGO

    Naujasis LEGO Education traukinys „Programuotojo ekspresas“ - tai kūrybingas, intuityvus ir universalus sprendimas, kuris supažindina ikimokyklinio amžiaus vaikus su ankstyvąja programavimo koncepcija, kuri natūraliai sukelia jų smalsumą, kūrybiškumą ir norą tyrinėti bei mokytis kartu.

    27200
    Žaidimas „Užprogramuok robotą“
    Kodas: 20521A

     Programavimas be kompiuterio? Tai geriausias būdas pradėti mokytis programavimo pagrindų! Pasuk rodyklę ir pastatyk robotą ant žaidimo lentos. Sužinok daugiau apie sekas ir sužinok apie pirmąsias programavimo sąvokas.  Žaidimas skirtas 4 – 8 metų vaikams 

    2880
    Kodavimas rodykėmis (1 lygis)
    Kodas: 2450001

    Išmokykite vaikus koduoti su šiuo žaidimu.  Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    11500
    Kodavimas taškeliais (3 lygis)
    Kodas: 2990011

    Šis žaidimas padarys jus tikru kodavimo profesionalu!  Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    8400
    Koduojami pikseliai
    Kodas: 2990015

    Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    10900
    Žaidimas „Suverk karolius pagal formas“
    Kodas: EA-350

    Žaidimą sudaro – 72 karoliukai, 18 užduočių kortelių, 12 virvučių. Šis komplektas skatina formų, spalvų ir sekos pažinimą, bei tuo pačiu metu lavina smulkiąją motoriką. Skirta amžiui – nuo 3 metų.

    5080
    Žaidimas „Sudaryk spalvotą kirmėlytę“
    Kodas: EA-27

    Žaidimą sudaro – 12 dalių „kirmėlės galva“, 66 dalys „kirmėlės kūnas“, 24 dvipusės užduočių kortelės. Puiki priemonė, skirta modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžių lavinimui.  Skirta amžiui – nuo 3 metų 

    8001
    Žaidimas „Suverk karolius pagal spalvas“
    Kodas: EA-45

    Žaidimą sudaro – 96 karoliukai, 18 dvipusių užduočių kortelių, 12 virvučių. Lavina modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžius, smulkiąją motoriką.  Skirta amžiui – nuo 3 metų.

    5499
    Papildytos realybės marškinėliai
    Kodas: PR Marškinėliai

    Papildytos realybės marškinėliai – tai kitoks požiūris į mokslą, kuris leidžia tyrinėti žmogaus kūną ant … žmogaus kūno! Patraukliai sukurti, realistiški 3D vaizdai atspindi kraujotakos, kvėpavimo ir virškinimo sistemas, taip pat matuojamas ir atvaizuojamas papildytoje realybėje vilkinčio marškinėlius asmens širdies ritmas.

    4600
    Žaidimas "Kodavimas"
    Kodas: 2990006

    Naudodami šį edukacinį žaidimą išmoksite galvoti kaip kodavimo specialistas.  Skirtas: vaikams nuo 5 metų. 

    13671
    Šakotuvas (Hub, žaidimų ir skaitmeninių žaidimų)
    Kodas: 799.9970

    Visų  „Rolf Connect“ skaitmeninių žaidimų  sąsaja su (fiziniais) žaidimais.

    30680