Prekių katalogas

Žaidimas „Valdyk pelytę“

  • Žaidimas „Valdyk pelytę“

    Kodas: LER2841
  • Šis žaidimas lavina pirmuosius vaikų mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos įgūdžius dar nuo ankstyvojo amžiaus.

    • Paremta realiu mažų vaikų STEAM ugdymu.
    • Suteikia įvadą į pagrindines informatikos sąvokas: žingsnių kodavimas, logika.
    • Lavina kritinio mąstymo įgūdžius.
    • Puikiai tinka individualioms ir grupinėms veikloms.
    • STEAM rinkinį sudaro 30 kortelių su krypčių rodyklėmis.
    • Mokiniai nustato pelytę, kad ji eitų reikiamu keliu.

    Programuojamos pelytės ilgis 10 cm.

    Reikalingos 3 AAA tipo baterijos (į rinkinį neįeina).

    Gali būti naudojama su matematiniu žaidimu „Pelyčių kelias“.

    Amžius: 4 – 10 metų.

     
     

  • Alternatyvios prekės

    Programavimo robotukas ,,KUBIUKAS", 3+
    Kodas: 001B

    Išmani priemonė žaismingam mokymuisi! Susipažinkite – draugiškas medinis robotukas “Kubiukas”, skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus mokytis programavimo pagrindų. Itin paprastas naudojimas, nereikalaujantis jokių papildomų įrenginių. Sukurtas vadovaujantis Montessori pedagogine metodika.

    29000 
    Rinkinys ,,Concepta+"
    Kodas: 2990019

     Žaisdami vaikai kviečiami tyrinėti vizualiai pateiktus elementus ir užmegzti tarp jų loginius ryšius.   

    10946 
    Veiklos rinkinys ,,Eikime koduoti!"
    Kodas: LER2835

    Šis rinkinys supažindina vaikus su kodavimu ir programavimu be elektronikos įtaisų. Vaikams nuo 5 metų  

    7221