Žaidimas „Valdyk pelytę“
-
Šis žaidimas lavina pirmuosius vaikų mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos įgūdžius dar nuo ankstyvojo amžiaus.
• Paremta realiu mažų vaikų STEAM ugdymu.
• Suteikia įvadą į pagrindines informatikos sąvokas: žingsnių kodavimas, logika.
• Lavina kritinio mąstymo įgūdžius.
• Puikiai tinka individualioms ir grupinėms veikloms.
• STEAM rinkinį sudaro 30 kortelių su krypčių rodyklėmis.
• Mokiniai nustato pelytę, kad ji eitų reikiamu keliu.Programuojamos pelytės ilgis 10 cm.
Reikalingos 3 AAA tipo baterijos (į rinkinį neįeina).
Gali būti naudojama su matematiniu žaidimu „Pelyčių kelias“.
Amžius: 4 – 10 metų.
Alternatyvios prekės
Programavimo robotukas ,,KUBIUKAS", 3+Kodas: 001BIšmani priemonė žaismingam mokymuisi! Susipažinkite – draugiškas medinis robotukas “Kubiukas”, skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus mokytis programavimo pagrindų. Itin paprastas naudojimas, nereikalaujantis jokių papildomų įrenginių. Sukurtas vadovaujantis Montessori pedagogine metodika.
29000 €Rinkinys ,,Concepta+"Kodas: 2990019Žaisdami vaikai kviečiami tyrinėti vizualiai pateiktus elementus ir užmegzti tarp jų loginius ryšius.
10946 €Veiklos rinkinys ,,Eikime koduoti!"Kodas: LER2835Šis rinkinys supažindina vaikus su kodavimu ir programavimu be elektronikos įtaisų. Vaikams nuo 5 metų
7221 €