Prekių katalogas

Ikimokyklinis ir pradinis ugdymas

  • Žaidimas ,,Dienos rutinos seka"
    Kodas: 30639A

    Penkių labai paprastų keturių žingsnių sekų rinkinys didelio formato nuotraukose leidžia vaikams įsisavinti  pagrindinius kasdienius įgūdžius: higieną, savarankiškumą ir bendradarbiavimą atliekant namų ruošą. 

    2420 
    Žaidimas ,,Drabužių rūšiavimo pakaba"
    Kodas: 31788M

    Linksmybės ir mokymasis iš kasdieninių situacijų, tokių kaip drabužių kabinimas ant kabyklos. Rūšiuodami drabužius vaikai žengia pirmuosius žingsnius į matematinį mąstymą (atmesti, rūžiuoti, klasifikuoti) bei geriau supranta aplinkos reiškinius ugdant smulkiosios psichomotorikos įgūdžius ir erdvines vizijas. 

    4540 
    Žaidimas ,,Ekspresijos"
    Kodas: 20542A

    ATNAUJINTA! Žaidimas skirtas mokytis identifikuoti veido išraiškas iš piktogramų ir susieti jas su realių išraiškų nuotraukomis.
     

    3670 
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    2710 
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, sužadintas situacijų pavaizduotose kortelėse, kurias vėliau reikia įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910 
    Žaidimas ,,Emocinės situacijos. Kaip jaustumėtės, jei...?”
    Kodas: 20548A

    Žaidimas su realaus pasaulio vaizdais, skirtas atpažinti, priimti ir patvirtinti emocijas, kurias galime jausti įvairiose situacijose.  

    3250 
    Žaidimas ,,Gerai ar blogai?"
    Kodas: 2804086

    Taisyklės, standartai ir vertybės nėra visada vienodos, jos priklauso nuo kultūros ir kitų aplinkybių. Šis žaidimas pristato keletą situacijų, kuriose vaikai turi nuspręsti ar tai gerai ar blogai! Kai kurios situacijos gali būti pateikiamos skirtingais būdais. Šiuo atveju naudinga atkreipti į tai dėmesį ir temą aptarti su klase. Vadovaujant grupei jūs galite suteikti vaikams patarimus ir gaires sprendžiant kaip elgtis sudėtingose situacijose. 

    15345 
    Žaidimas ,,Grupės (klasės) taisyklės"
    Kodas: NS1361

    35 magnetinės kortelės iliustruojančios ikimokyklinukų kasdienio gyvenimo situacijas. 

    6170 
    Žaidimas ,,Gyvūnų pasaulis: atraskite ir klasifikuokite”
    Kodas: 20527A

    Žaidimas, skirtas atrasti gyvūnų pasaulio įvairovę ir išmokti klasifikuoti gyvūnus pagal jų pagrindines savybes.

    4040 
    Žaidimas ,,Iš kur atkeliauja maistas?"
    Kodas: 20551A

    Asociacijų žaidimas, skirtas mokytis klasifikuoti maisto produktus priklausomai nuo jų kilmės.

    3121 
    Žaidimas ,,Išmok iš avokadų"
    Kodas: LER6806

    Ryškiaspalvių avokadų žaidimas, skirtas mokyti vaikus apie emocijas ir jausmus. Kiekviename jų rasite po skirtingą emociją. Naudokite avokadų žaidimą socialiniam emociniam mokymui, paskatinti pokalbius apie jausmus, puikiai tinka smulkiajai motorikai lavinti. 

    2522 
    Žaidimas ,,Išmokite ir supraskite daugybos lentelę”
    Kodas: 30698A

    Žaiskite, supraskite ir įsiminkite daugybos lenteles.  

    5220 
    Žaidimas ,,Išridenkime jausmus“
    Kodas: 95387LR

    Šis socialinio emocinio mokymosi užduočių rinkinys padeda vaikams ugdyti proto teoriją per praktinį mokymąsi žaidžiant ir pasakojant istorijas, kurios įjungia vaizduotę ir skatina empatiją bei sąmoningumą.  

    2419 
    Žaidimas ,,Jausmų ananasas", 41 dalys
    Kodas: LER6375

    Šiame rinkinyje, kuris yra TOTY nominuoto populiaraus ,,Jausmų ananasas" tęsinys, yra daugiau emocijų ir didesnių detalių, kad vaikai išmoktų atpažinti emocijas ir kalbėti apie jas. Rinkinyje yra 41 veido detalė, 3 rankų rinkiniai, veidrodėlis, jausmų plakatas ir dar daugiau. 

    3480 
    Žaidimas ,,Kaip jaustumeisi mano vietoje?"
    Kodas: 20845A

    Aptarkite skirtingų situacijų korteles - kaip jaučiasi kiekvienas iš personažų jose. Tai skatina emocinį sąmoningumą, lavina socialinius įgūdžius, tokius kaip empatija, emocijų nustatymas.

    4550 
    Žaidimas ,,Kas išgąsdino blynus?"
    Kodas: 45403M

    Žaidimas „Kas išgąsdino blynus?“ yra skirtas darbui su vaikų baimėmis. Kiekvieną kartą apvertus blyną, rasite vieną iš baimių! Žaidimas padeda sukurti gebėjimą nugalėti pagrindines baimes. Be to, jis padeda išreikšti emocijas ir stiprina pasitikėjimą savimi. Vaikas išmoksta atpažinti savo baimes ir įveikti nerimą. Skatina socializaciją.

    2620 
    Žaidimas ,,Kas ką jaučia?"
    Kodas: LER6374

    Žaidimą įkvėpė nuotolinis mokymasis! Atpažinimo žaidimas skirtas padėti vaikams įgyti naujų socialinio ir emocinio mokymosi (angl. SEL) įgūdžių. Užpildykite dėlionės pagrindą pasirinktomis 24 kortelėmis ir naudodami pokalbio kortelių užuominas ir emocijų simbolius, atpažinkite ir įvardinkite skirtingas emocijas! Taip pat puikiai tinka derinimo ir problemų sprendimo įgūdžiams lavinti! 49 dalių rinkinys.  

    2438 
    Žaidimas ,,Kas kalba?"
    Kodas: 73956C

    Vaikai gali sukurti bet kokį tinklą, jei reikia, tiesiog prijungdami atskirus komponentus. Rinkinyje: 8 rageliai (4 raudoni, 4 mėlyni), 3 x 3 metrų ilgio ir 12 x 1 metro ilgio stiprus geltonas, tuščiaviduris, lankstus vamzdelis, 6 jungiamosios jungtys ir 6 „Y“ tipo jungtys. Visi vamzdeliai turi guminius galus, todėl ragelius ir jungtis galima lengvai įstumti į vietą ir prireikus nuimti.

    10694 
    Žaidimas ,,Kelionė kosmose", 12 dalių
    Kodas: FF-465

    Vaikams patiks visatos tyrinėjimai ir kelionė į kosmoso erdves. Ši gražiai iliustruota saulės sistema pateikiama kartu su dviem astronautais (moterimi ir vyru) bei jų raketiniu laivu. Puikiai tinka vaizdiniams žaidimams, pateikiant įdomius faktus apie kosmoso tyrinėjimą ir aplink saulę skriejančias planetas.

    8510 
    Žaidimas ,,Ketkauskų šeima"
    Kodas: KET

    Tai smagus terapinis stalo žaidimas, sukurtas vadovaujantis Kognityvinės elgesio terapijos principais. Ši žaisminga priemonė mokys atpažinti ir įvardinti tarpusavio ryšius tarp minčių, emocijų, fizinių pojūčių ir elgesio. Žaidimas padės dalyviams geriau įsiklausyti į savo mintis, jausmus ir pojūčius, bei sustiprins kasdienių problemų sprendimo įgūdžius. Amžius: 7-18m. 

    4700 
    Žaidimas ,,Klasifikuokite spalvas ir mokykitės skaičiuoti”
    Kodas: 33110A

    300 vienetų 6 skirtingų spalvų skaitikliai, skirti spalvų klasifikavimui, naudojant 4 didelius žaidimo kauliukus. 

    3550 
    Žaidimas ,,Ko trūksta?"
    Kodas: 2303636

    Šie 3 skirtingi žaidimai lavina atminties įgūdžius, greitina reakcijos laiką. Kiekviename žaidime žaidėjai turi išsiaiškink, kurio elemento trūksta. Temos: skaičiai, gerometrinės formos, vaisių rūšys.

    12284 
    Žaidimas ,,Kokia mano emocija?"
    Kodas: FF-550

    Šie unikalūs mediniai blokeliai žada valandų valandas smagaus žaidimo. Žaidimo metu vaikai galės sukurti apie 4000 skirtingų veidų variantų. Tai puikus būdas atpažinti bei aptarti daugybę skirtingų emocijų. Žaidimas taip pat skatina vaikus išreikšti ir valdyti savo emocijas, kas yra svarbu ugdant pasitikėjimą savimi ir psichologinį atsparumą. 

    5570 
    Žaidimas ,,Konfliktų sprendimas: mokykloje"
    Kodas: 20831A

    Šią žaidimų seriją sudaro septynios trumpos istorijos, kuriose pasakojama apie du skirtingus konfliktų sprendimo būdus ir parodomos gero ar blogo sprendimo pasekmės. 

    5009