Prekių katalogas

Ikimokyklinis ir pradinis ugdymas

  • Žaidimas „Atspėk kas aš esu?“
    Kodas: 20543A

    Ridenk kauliuką ir pasiimk atitinkamos spalvos kortelę. Niekam jos nerodyk, apversk smėlio laikrodį ir pradėk vaidinti. Kuris žaidėjas nepasibaigus laikui atspės kas esi, tam atiteks kortelė. Laimi daugiausia kortelių surinkęs žaidėjas. 

    3340 
    Žaidimas „Augimo seka“
    Kodas: 30640A

    Lengvos kelių žingsnių sekos ir didelės nuotraukos padės vaikams susipažinti su laiko suvokimu. 

    2420 
    Žaidimas „Didelis laimikis“
    Kodas: EI-1708

    Vaikai gali "pagauti" dideles žuveles naudodamiesi šiuo smagiu matematikos ir smulkiosios motorikos įgūdžių rinkiniu.

    3971 
    Žaidimas „Dovanų savaitė“
    Kodas: DS

    Tai žaismingas būdas keisti nepageidaujamą vaikų elgesį. Tai nuoseklus metodas, koreguojantis vaikų elgesį, pritaikomas ir namuose, ir ugdymo įstaigoje. Paskatinimas - svarbi šio metodo dalis, kuri garantuoja sėkmingus vaiko elgesio pokyčius.

    3970 
    Žaidimas „Eismo žemėlapis“
    Kodas: 97096M

    Žaisdami vaikai susipažins su juos supančia miesto aplinka, supras, kaip saugiai elgtis.

    2420 
    Žaidimas „Emocijų žvejyba“
    Kodas: EA-19

    Šis žaidimas skirtas mokyti vaikus atpažinti ir išreikšti emocijas. Vaikai meškerėmis užkabina diskus ir atpažįsta pasirinktą emociją. 

    10670 
    Žaidimas „Energijos balansas“ – fizinė veikla ir mityba
    Kodas: 20556A

    Šis smagus žaidimas moko suprasti, kiek energijos gauname iš maisto ir kiek energijos išeikvojame užsiimdami skirtinga fizine veikla.  

    6709 
    Žaidimas „Euro–Domino“
    Kodas: 30675A

    Tai smagus būdas mokytis pažinti euro banknotus ir monetas. 

    2580 
    Žaidimas „Formų paštas“
    Kodas: EA-76

    Žaidimas skirtas lavinti formų atpažinimo, rūšiavimo ir smulkiosios motorikos įgūdžius. 

    4810 
    Žaidimas „Jausmų ananasas", 26 dalys
    Kodas: LER6373

    Didelis ananasas su 26 skirtingomis išraiškų kūrimui skirtomis dalimis leidžia ikimokyklinio amžiaus vaikams sužinoti, kaip emocijos ir veido išraiškos parodo ką jaučia žmonės. Šis įdomus socialinio ir emocinio mokymosi žaislas yra idealus būdas suteikti vaikams galimybę atpažinti ir kalbėtis apie veido išraiškas ir jausmus žaidimo būdu.
     

    2328 
    Žaidimas „Jausmų virimo aparatas“
    Kodas: 95386LR

    Su socialinio emocinio mokymosi žaidimu vaikai gali „išvirti“ puodelį jausmų ir išreikšti savo emocijas per vaizduotės žaidimus.

    3519 
    Žaidimas „Kas kur gyvena?“
    Kodas: EA-46

    Žaidimą sudaro – 4 vnt. dvipusių A4 formato lentelių, 24 kortelės ir bloknotas užrašams.  Žaidimas padeda susipažinti su gyvūnais ir jų buveinėmis. Skirta amžiui – nuo 6 metų 

    3850 
    Žaidimas „KETauskų šeima“
    Kodas:

    Tai smagus terapinis stalo žaidimas, sukurtas vadovaujantis Kognityvinės elgesio terapijos principais. Ši žaisminga priemonė mokys atpažinti ir įvardinti tarpusavio ryšius tarp minčių, emocijų, fizinių pojūčių ir elgesio.

    4590 
    Žaidimas „Laimingi dinozaurai“
    Kodas: FF-433

    Su šiuo natūralaus medžio 10– ties dinozaurų rinkiniu atgis dinozaurų rūšys, ugnikalniai, kalnai ir urvai. Jaunųjų nuotykių ieškotojų vaizduotę skatina kuriami vaidmenų žaidimai, lavinami emociniai ir kalbos įgūdžiai. Skirta amžiui – nuo 2 metų.

    10520 
    Žaidimas „Mano jausmų vaivorykštė“
    Kodas: 94489LR

    Užburiančio judesio, raminančiai veikianti, spalvinga vaivorykštė padės vaikams atpažinti savo jausmus, susikaupti ir nusiraminti. 

    3653 
    Žaidimas „Minčių filtras“
    Kodas: MF

    Žaidimas sukurtas vadovaujantis Kognityvinės Elgesio terapijos principais. Žaidėjai lengviau atskirs negatyvias ir pozityvias mintis, gebės įvardinti jų poveikį savijautai ir elgesiui. Žaidimo metu ugdomas subalansuotas - teigiamas mąstymas.

    4700 
    Žaidimas „Mini gyvūnėlių paieškos“
    Kodas: EA-559

    Kiekviename maišelyje telpa 10 diskų (18 mm storio, 7 mm perimetro), įskaitant 8 su nuotraukomis ir 2 kreidai tinkamus diskus. Medvilniniai maišeliai yra 18 x 22 cm dydžio, o diskai pagaminti iš FSC® sertifikuotos pušies medienos. 

    8550 
    Žaidimas „Nuo 1 iki 10“
    Kodas: LER6800

    Žaidimo metu vaikai rūšiuoja tikroviškus vaisius ir daržoves į atitinkamas skardines taip supažindami su skaičiais, skaičiavimu ir rūšiavimu. Rinkinyje: 55 maisto produktai, 10 tvirtų kartoninių skardinių. Skardinės yra paženklintos skaičiumi, žodžiu (angl.) ir paveikslėliu, kad būtų galima lengviau susiorientuoti. 

    9421 
    Žaidimas „Nuotykių vėjas“
    Kodas: 20031A

    Dvi smagios žaidimo variacijos, padedančios lavinti susikaupimą, dėmesingumą ir optimizuojančios kvėpavimą. Žaidimą galima žaisti vienam arba dviese.  

    3380 
    Žaidimas „Padalink valandą“
    Kodas: 30694A

    Didelis medinis laikrodis skirtas mokytis suskaidyti valandą į 5, 15 ir 30 minučių dalis. 

    2920 
    Žaidimas „Pasigaminkime šviežių daržovių salotas“
    Kodas: LER9745-D

    Skatinkite sveiką mitybą nuo mažens naudodami šį spalvingą daržovių rinkinį! Vaidmenų veikla taip pat lavins ir ankstyvuosius žodyno ir socialinius įgūdžius, nuo mažens lavins vaizduotę ir skatins bendravimą. Rinkinys lavins smulkiąją motoriką ir rankų-akių koordinaciją, nes vaikai naudosis žaislinėmis žnyplėmis maisto patiekimui. 

    6263 
    Žaidimas „Pasigaminkime vaisių salotas“
    Kodas: LER9268

    Nėra nieko gaivesnio už šviežių vaisių salotas! Rinkinyje 18 dalių: trys uogų skiltelės, trys braškės, trys kivio griežinėliai, trys apelsino griežinėliai, du ananasų žiedai, du dubenys, šaukštas, arbūzų „valtis“ (matmenys 20 cm). 

    5293 
    Žaidimas „Pasiruošk, mesk ir pradėk“
    Kodas: LER1883

    Tai puikus žaidimas, skatinantis vaikų aktyvumą. Rinkinyje: veiksmų vadovas, 25 penkių spalvų apskriti putų kilimėliai, 3 pripučiami kubai. Žaidimo eiga: vaikai pasirenka po kilimėlį, meta vieną kubą pratimo nustatymui ir antrą kubą – pratimo skaičiaus atlikimui. Trečiasis kubas yra su kilimėlių spalvomis.

    7411 
    Žaidimas „Pažadink savo pojūčius“
    Kodas: 2995010

    Pojūčių ir emocijų derinimas. Vaikai ne tik supras kokie būna pojūčiai ir kokią informaciją jie suteikia. Žaisdami jie supras, kad ne visus pojūčius galima užuosti ar paragauti. Kuris vaizdas kuriam jausmui priklauso? Ar tau tai patinka? Arba, ką malonu paragauti, o ko ne?

    2969