Streso valdymas ir emocinė sveikata

  • Pirštelių kūrybinis lėlių rinkinys - 8 lėlės
    Kodas: 8LKP

    Tai pirštukinės lėlės, atspindinčio 8 jausmus. Šios lėlės nėra užbaigtos. Kartu su vaiku papuoškite lėles rinkinyje pateiktomis priemonėmis. Iš dėžutės išlankstykite namų teatrą. Leiskite vaikui žaisti, vaidinti, kurti ir reikšti savo jausmus bei patirtį. Daugiau metodinių rekomendacijų rasite metodinėje knygelėje.
     

    2251
    Pokalbio kortos „Atvirai. Aš“
    Kodas: AA

    Tai psichologijos ir koučingo principus atitinkančios pokalbio kortos, skatinančios susitikimo dalyvius atviram pokalbiui. Aktyviai ieškant atsakymo į pateiktus klausimus mokomasi išgirsti patį save. Tai kortos, skirtos stiprinti sąmoningumą, skatinti prisiimti atsakomybę už tai, kaip gyveni.

    3948
    Pykčio valdymo žaidimai
    Kodas: PVŽ

    Šis žaidimų rinkinys vaikams padės pažinti daugiau nei 50 įvairių streso, įtampos, pykčio situacijų įveikos būdų. Žaisdami BINGO dalyviai išsidalina žaidimo lenteles.

    2240
    Rinkinys: magnetinė lenta „BLOB medis ir BLOB žaidimų aikštelė“ su magnetais
    Kodas: DBLOB01

    Rinkinį sudaro dvipusė (62 x 42 cm.) magnetinė lenta ir magnetų pakuotė, kurioje yra 64 skirtingi vaizdiniai magnetai bei pamokos planas su aplanku. BLOB medis ir BLOB žaidimų aikštelė yra tarptautiniu mastu pripažinta veiksminga priemonė, padedanti vaikams aptarti ir analizuoti konfliktines situacijas, atsiskleisti.

    32210
    Šviesos sensorinis stalas (be priedų)
    Kodas: 75557

    Itin tvirto ir kokybiško plastiko, ritės formos šviesos stalas. Puikiai tinka grupėse, klasėse kaip terapinė ar edukacinė priemonė. Šviesa patraukia dėmesį ir veikia raminančiai. Pultelio pagalba galima rinktis iš 16 skirtingų atspalvių. Paviršius atsparus vandeniui, maksimali stalo apkrova 80 kg. Skersmuo 70 cm., aukštis 40 cm.

    25600
    Triukšmo lygio indikatorius
    Kodas: 1012741

    Patogus ir lengvas naudoti triukšmo lygio matuoklis su skaitmeniniu ekranu, rodančiu triukšmo lygį decibelais (dB) ir savarankiškai kintančiu (lyg šviesoforo signalas) triukšmo rodikliu - besišypsančiu žaliu arba liūdnu raudonu veidu.

    52479
    Veidrodėlis su minkštu rėmeliu ,,Kokia tavo emocija?"
    Kodas: 72086

    Vaikams patiks šis ryškus violetinis rankinis veidrodis su patogiomis rankenomis ir dideliu veidrodžiu (240 x 138 mm). Naudojamas savęs stebėjimo, vaidmenų ir refleksijos bei simetrijos stebėjimui.

    2592
    Žaidimas "Bendravimo bokštas" (didelis)
    Kodas: BBD

    Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. Tačiau tai ne šiaip sau bokštas, jo kiekviena kaladėlė turi numerį, kuris sutampa su kortelėse pateiktais klausimais. Kad žaidėjas galėtų statyti bokštą, turi atsakyti į pateiktą klausimą.
     

    2770
    Žaidimas "Bendravimo bokštas" (mažas)
    Kodas: BBM

    Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. Tačiau tai ne šiaip sau bokštas, jo kiekviena kaladėlė turi numerį, kuris sutampa su kortelėse pateiktais klausimais. Kad žaidėjas galėtų statyti bokštą, turi atsakyti į pateiktą klausimą.

    2176
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (didelis)
    Kodas: EBD

    Tai interaktyvus būdas paskatinti vaiko atvirumą. Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. 

    2768
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (mažas)
    Kodas: EBM

    Tai interaktyvus būdas paskatinti vaiko atvirumą. Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. T

    2176
    Žaidimas "Kačiukai keliauja namo"
    Kodas: PKN

    Tai stalo žaidimas skatinantis vaikų tarpusavio bendradarbiavimą ir komandinį darbą. Žaidimo finišas bus pasiektas tik tuomet, kai vaikai išmoks kartu siekti bendro tikslo - parvesti kačiukus namo.
     

    1540
    Žaidimas "Labirintas pilyje"
    Kodas: PL

    Tai stalo žaidimas, kurio lenta keliaujama paeiliui ridenant kauliuką. Kiekviename langelyje laukia siurprizas – užduotys ir klausimai, kuriuos žaidėjas turi atlinkti ar atsakyti.
     

    1679
    Žaidimas "Nuotaikų žvejyba"
    Kodas: PEA-31

    Magnetinis nuotaikų žvejybos žaidimas, gali būti naudojamas baseinėlyje su vandeniu arba tiesiog ant grindų ar stalo. Žaidimo tikslas - išmokyti atpažinti ir įvardinti emocijas, perprasti įvairias bendravimo situacijas ir savo reakcijas bei įgyti geresnę impulsų kontrolę.

    3841
    Žaidimas "Zuikių miestas"
    Kodas: ZM

    Tai interaktyvus stalo žaidimas, lavinantis emocinį intelektą. Šis žaidimas apie Zuikį, kurį mama išsiuntė į miestą parnešti grybų šeimos pietums. Zuikis keliauja po miestą ir jam nutinka daug keistų dalykų, kuriuos reikia jam padėti išspręsti. 

    2441
    Žaidimas (bingo) "Manimi galima pasitikėti..."
    Kodas: MGP

     Šis žaidimas skirtas skatinti vaikų pasitikėjimą savimi. 

    1210
    Žaidimas ,,BBQ emocijos"
    Kodas: 45407M

    Šis didžiulis „iešmas“ padės vaikams pažinti ir valdyti savo emocijas, aptariant jas, žaidžiant individualiai arba grupėje. Smagus žaidimo pateikimas (kiekviena emocija kaip skirtingas ingredientas) padeda vaikams atpažinti ir suprasti iki 10 skirtingų emocijų. Vadove yra aprašyti keli skirtingi žaidimų tipai

    7870
    Žaidimas ,,Ekspresijos"
    Kodas: 20542A

    Žaidimas, skirtas mokytis identifikuoti veido išraiškas iš piktogramų ir susieti jas su realių išraiškų nuotraukomis.
     

    5120
    Žaidimas ,,Emo Mūūū..."
    Kodas: 96280M

    Šis žaidimas padės vaikams nustatyti emocijas ir atskleisti savo jausmus. Jie sužinos, kodėl mes jaučiamės laimingi, liūdni, nustebę, nuobodžiaujantys, patenkinti, pikti, pasibjaurėję, išsigandę ir pan.

    3190
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    4430
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, kurias sužadina situacijos pavaizduotos kortelėse ir įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910
    Žaidimas ,,Kaip jaustumeisi mano vietoje?"
    Kodas: 20845A

    Aptarkite skirtingų situacijų korteles - kaip jaučiasi kiekvienas iš personažų jose. Tai skatina emocinį sąmoningumą, lavina socialinius įgūdžius, tokius kaip empatija, emocijų nustatymas.

    6970
    Žaidimas ,,Kas išgąsdino blynus?"
    Kodas: 45403M

    Žaidimas „Kas išgąsdino blynus?“ yra skirtas darbui su vaikų baimėmis. Kiekvieną kartą apvertus blyną, rasite vieną iš baimių! Žaidimas padeda sukurti gebėjimą nugalėti pagrindines baimes. Be to, jis padeda išreikšti emocijas ir stiprina pasitikėjimą savimi. Vaikas išmoksta atpažinti savo baimes ir įveikti nerimą. Skatina socializaciją.

    4181
    Žaidimas ,,Kūno ir veido ekspresijos"
    Kodas: 30247A

    Rinkinyje: virš 100 detalių, vaizduojančių kūno dalis (iš priekio, šono ir nugaros), veido išraiškas, skirtingus drabužius ir aksesuarus; 1 maišelis magnetukų, kad atskiras detales būtų galima naudoti ant metalinių paviršių.  

    5421