Fizinis aktyvumas

  • Raumenų modeliai (lietuvių kalba)
    Kodas: M26006LT

    Modelis atrodo ir juntamas kaip 0,5 kg. ir 2,3 kg. grupė raumenų kol mankštinama. Vaizdžiai iliustruoja mankštos naudą. Norint pabrėžti skirtumus tarp raumenų ir riebalų, gali būti naudojamas kartu su modeliu „Riebalų gabalas“ („Fat Chunk Model“). Rinkinį sudaro dviejų svorių modeliai bei transportavimo krepšys.

    21510
    Riebalų dalių rinkinys (lietuvių kalba)
    Kodas: M26018LT

    Modeliai pagaminti iš BIOLIKE 2™ medžiagos tikroviškai atkartoja kūno riebalų išvaizdą ir jutimą. Tai puiki priemonė priminti mankštos ir taisyklingos mitybos svarbą. Rinkinyje yra ir informacinis dvipusis stovelis.

    26062
    Sporto kauliukai
    Kodas: 79025

    Mankštos dalyviai atlieka pirmajame kauliuke pavaizduotą pratimą tiek kartų, kiek parodo antrasis iškritęs kauliukas. Kauliukų spalvos gali skirtis. Komplekte keturi dideli, minkšti kauliukai.

    2891
    Žaidimas ,,Naujosios technologijos: atrask veiklų balansą"
    Kodas: 38990A

    Padeda vaikams nustatyti, kokia veikla jie dažniausiai užsiėmę, ir pagalvoti apie tai, kaip jie galimą jas subalansuoti. Šio žaidimo tikslas - informuoti vaikus apie riziką, susijusią su pernelyg didelės vienos veiklos vykdymu, kad jie galėtų sužinoti, kaip suderinti savo laisvalaikį su skirtingomis veiklomis.

    3750
    Žaidimas „Apsauginio šalmo svarba“
    Kodas: 75023

    Šis žaidimas vaikams pademonstruoja, kodėl būtina apsaugoti galvą nuo sumušimų ir kodėl kiekvieną kartą važiuojant dviračiu, čiuožiant riedlente ir t.t., reikia segėti apsauginį galvos šalmą. Žaidime pridėti du galvų modeliai: vienas su šalmu, o kitas – be. Žaidėjai įdeda į modelį po „kiaušinį-smegenis“.

    32424
    Žaidimas „Pasiruošk, mesk ir pradėk“
    Kodas: LER1883

    Tai puikus žaidimas, skatinantis vaikų aktyvumą. Rinkinyje: veiksmų vadovas, 25 penkių spalvų apskriti putų kilimėliai, 3 pripučiami kubai. Žaidimo eiga: vaikai pasirenka po kilimėlį, meta vieną kubą pratimo nustatymui ir antrą kubą – pratimo skaičiaus atlikimui. Trečiasis kubas yra su kilimėlių spalvomis.

    4730
    Žingsniamatis
    Kodas: OŽ1

     3D žingsniamatis. Integruotas jautrus erdvinis pagreičio jutiklis tiksliai fiksuojantis kiekvieną judesį.

    Žingsniamatis
    Kodas: 30025

    Tai nebrangus būdas stebėti aktyvumo lygį. Šis daugiafunkcinis žingsniamatis ekrane rodo žingsnių skaičių, atstumą, kalorijas (atsižvelgiant į kūno svorį) ir paros laiką. Pridėta instrukcija ir maitinimo elementai.

    2349