Prekių katalogas

Žmogus

  • Papildytos realybės marškinėliai
    Kodas: PR Marškinėliai

    Papildytos realybės marškinėliai – tai kitoks požiūris į mokslą, kuris leidžia tyrinėti žmogaus kūną ant … žmogaus kūno! Patraukliai sukurti, realistiški 3D vaizdai atspindi kraujotakos, kvėpavimo ir virškinimo sistemas, taip pat matuojamas ir atvaizuojamas papildytoje realybėje vilkinčio marškinėlius asmens širdies ritmas.

    4600 
    Profesijų blokai
    Kodas: 32340M

    Kuo nori būti užaugęs? Šis linksmas žaidimas leis atrasti įdomių profesijų pasirinkimą ir susieti jas su darbo vieta bei apranga. Kartu pridėtos kortelės, kurias galima susijungti, sukuriant miestą. 

    3260 
    Profesijų figūrėlės
    Kodas: 27388M

    Rinkinyje pateikiamos dažniausios profesijos, kurios padeda suprasti kasdienio gyvenimo aplinką. 

    8151 
    Rentgeno nuotraukų rinkinys
    Kodas: 383.0618

    Rinkinyje rentgeno nuotraukos skirtos atpažinti kūno lūžius.

    4600 
    Rinkinys „ Kaip veikia mano vidus"
    Kodas: 306.0204

    Rinkinys skirtas lavinti žinias apie vidaus organus, susipažinti su veikiančiomis funkcijomis.

    3300 
    Rinkinys „Žmogaus kūnas: kas mano viduje"
    Kodas: 383.0605

    Rinkinyje viso kūno skenuotas modelis skirtas pažinti žmogaus organų sistemą.

    5700 
    Šeimos modelio figūrėlės
    Kodas: 32365M

    Šeimos modelio figūrėlės skirtos žinių apie įvairius šeimos modelius įsisavinimui. Žaidimas verbaliniu būdu skatina pagarbą įvairių tipų šeimoms. Skirta amžiui nuo 3 iki 6 metų. 

    5820 
    Sekos žaidimas „Kodėl reikia rūšiuoti?“
    Kodas: 30643A

    Sekomis pagrįstas žaidimas padeda vaikams suvokti atliekų rūšiavimo ir perdirbimo svarbą. 

    2540 
    Sekų sudarymas 3+
    Kodas: 31966M

    Kortelės kurios padeda kurti istorijų seką.  

    2490 
    Sekų sudarymas 5+
    Kodas: 31967M

    Kortelės lavina loginį mąstymą ir žodinę raišką, istorijos seką. 

    2490 
    Selektyvaus dėmesio domino
    Kodas: 33050A

    Įdomus domino žaidimas, ypač tinkamas selektyviam (atrankiniam) dėmesiui, susiejant skirtingas formas ir spalvas. 

    2490 
    Širdies kraujotakos modelis
    Kodas: LER3535

    Vizualiai pademonstruokite vaikams kaip teka kraujas į širdį bei plaučius.  

    9023 
    Skeleto modelis, 85 cm.
    Kodas: 03064C

    Pusės žmogaus ūgio (85 cm.) skeleto modelis. Pagaminta iš lengvos ir patvarios sintetinės medžiagos. Visi pagrindiniai sąnariai juda, įskaitant pečius, alkūnes, riešus, klubus, kelius, žandikaulius ir kulkšnis. Su metaliniu stovu.

    9515 
    Skonio pojūčio ir receptorių edukacija
    Kodas: 20605

    Sužinokite, kaip veikia skonio pojūtis. Asociacijų žaidimas su vaizdiniais pavyzdžiais. leidžiantis vaikams atpažinti ir sužinoti apie maisto produktus pagal pagrindinius skonius: saldų, sūrų, kartų ir rūgštų. 

    2530 
    Stetoskopas
    Kodas: LER2427

    Tikras stetoskopas leidžiantis vaikams išgirsti savo širdies plakimą. 

    2438 
    Stetoskopas
    Kodas: 75316C

    Paklausykite širdies ritmo naudodami šį stetoskopą. 

    932 
    Superherojų mankštios kortelės
    Kodas: 3069649

    Įkvėpkite mokinių vaizduotę ir kartu skatinkite fizinį aktyvumą!  

    4150 
    Torso modelis 270mm
    Kodas: 03093C

    8 dalių torso modelis ant stovelio. Komplekte yra kopijuojamas dalių raktas, idealus mokiniams sužinoti apie pagrindinius organus ir fizinį jų tarpusavio ryšį. 

    5060 
    Žaidimas ,,5 jutimo organai"
    Kodas: 20610A

    Meskite kauliuką ir iškritusiam paveikslėliui - jutimo organui, priskirkite skirtingų realaus gyvenimo situacijų korteles tinkančias tam organui.  Žaidėjai suvoks, kad išorinio pasaulio suvokimas priklauso nuo mūsų jutimo organų (klausos, regos, uoslės, lytėjimo, skonio). Skirta 3-6 metų vaikams.

    3630 
    Žaidimas ,,Aprenk mane"
    Kodas: 30650A

    Žaidimas, skirtas išmokti apsirengti ir ugdyti savarankiškumo įpročius.
     

    2150 
    Žaidimas ,,Daugialypio intelekto iššūkiai"
    Kodas: 20005A

    Keletas įdomių iššūkių išsiugdyti kelių tipų intelektą ir suprasti kiekvieno žmogaus stipriąsias puses. Žaidimas yra įkvėptas Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorijos ir leidžia naudotis aštuoniais jo modelio siūlomais intelekto tipais, taip pat padeda nustatyti, koks intelektas vyrauja kiekviename asmenyje.  

    3691 
    Žaidimas ,,Dienos ritmas"
    Kodas: 2400035

    Pakabinkite arba padėkite veiklos korteles vaikams matomame ir patogiame aukštyje. Pirmos kortelės spalva nurodo veiklos pradžią. Sekančios kortelės rodo veiklas, kurios vyksta dienos eigoje. Kai veikla baigta, kortelė yra apverčiama ir tampa pilkos spalvos. Tokiu būdu vaikai iš karto mato, kuri veikla pasibaigė ir kuri bus sekanti. Dienos pabaigoje visos kortelės apverčiamos ir kartu su vaikais galima įvertinti dieną. 

    22211 
    Žaidimas ,,Dienos rutinos seka"
    Kodas: 30639A

    Penkių labai paprastų keturių žingsnių sekų rinkinys didelio formato nuotraukose leidžia vaikams įsisavinti  pagrindinius kasdienius įgūdžius: higieną, savarankiškumą ir bendradarbiavimą atliekant namų ruošą. 

    2420