Prekių katalogas

Gamtos pažinimas

  • Vandenilio kuro elementų automobilis ir papildymo sistema
    Kodas: 452920

     Tai vandeniliu varomo kuro elementų automobilio miniatiūrinė versija, sukurta pagal realaus dydžio automobilį.  Tai puiki demonstracinė ir mokomoji priemonė mokiniams ar žiūrovams, pristatant švarios ir atsinaujinančios energijos technologijas.

    29865 
    Vandens ir oro eksperimentų rinkinys 4-7 metų amžiaus vaikams
    Kodas: 85021

    Vanduo ir oras - tai ypatinga!
    Vaikai taps mažaisiais mokslininkais. Rinkinys skirtas sužinoti viską apie vandenį, orą bei su jais susijusius reiškinius.
     

    32446 
    Vandens pipetės, 3 vnt.
    Kodas: 66318

    Sukurtos pipetės mažiems vaikams su minkštu išspaustu rutuliuku ir ypač patvarios ilgai trunkančioms pramogoms. Vaikams nuo 3 metų.

    410 
    Vandens pompa
    Kodas: 66325

    Vandens žaidimams su pompa! Vaikams patinka stebėti ir eksperimentuoti su vandeniu naudojant pompą. 

    5201 
    Vandens tiekimo demonstracinis rinkinys 2-6 klasei
    Kodas: 8231

    Šis demonstracinis rinkinys leis suvokti, kaip veikia vandens tiekimo sistema, kokie elementai joje yra ir kas yra labai svarbu, kokia vandens bokšto funkcija ir jo, kaip rezervuaro, panaudojimas.

    79725 
    Vandens tiekimo ir valymo eksperimentų rinkinys 2-6 klasei
    Kodas: 31802

    Vanduo yra gyvybiškai svarbus gyvūnų, augalų bei mūsų gyvenime. Eksperimentai padės vaikams suprasti vandens ciklą: iš kur vanduo yra kilęs, kaip jis pasiskirsto, kur ir kaip naudojamas ir kaip jis vėl sugrįžta atgal į ciklą.

    49685 
    Varlių gyvenimo ciklo magnetų rinkinys
    Kodas: LER6041

    Priemonė skirta pademonstruoti vaikams kaip vyksta varlių gyvenimo ciklas.  

    4010 
    Veidrodėlis mediniame rėmelyje ,,Kaip aš jaučiuosi?"
    Kodas: 73372C

     Rankinis akrilo veidrodėlis savirefleksijai, grupiniam ir vaidmenų žaidimui. Tvirtas medinis rėmelis su rankenėlėmis yra lengvas laikyti ir valdyti.

    1180 
    Veiklos rinkinys ,,Išmokime matuoti"
    Kodas: 93401LR

    Atliekant įvairias praktines užduotis, su veiklos rinkinyje esančiomis įvairiomis manipuliatyvinėmis priemonėmis, vaikai lengviau supras tūrio ir pagrindines trupmenų sąvokas.  

    6100 
    Veiklų kilimėlis
    Kodas: 2403304

    Žaidimo metu vaikai susipažįsta su įvairiomis spalvomis ir formomis.  

    16199 
    Vėjo elektrinės modelis
    Kodas: 500545

     Rinkinys skirtas veikloms, susijusioms su vėjo energetika, atsinaujinančiais energijos šaltiniais. 

    26180 
    Vėjo ir orų stotelė 2-6 klasei
    Kodas: 895999

    Vaikai išmoks atpažinti ir išmatuoti įvairius oro reiškinius, pavyzdžiui: temperatūrą, debesuotumą, vėjo kryptį ir stiprumą, kritulius.
    Jie taip pat išmoks skaityti ir naudotis įvairiais orų simboliais, kurie yra naudojami oficialiose orų prognozėse. 

    91837 
    Vinus tyrinėja pasaulį. Tema - VANDUO (6 grupių eksperimentų rinkinys)
    Kodas: 33206

    Priemonių rinkinys eksperimentams su vandeniu. Skirtas 6 darbo grupėms. 

    77384 
    Vinus tyrinėja pasaulį. Tema – ORAS (6 grupių eksperimentų rinkinys)
    Kodas: 33106

    Naujosios koncepcijos pagrindas yra įdomi Vinus istorija, kur kartu su savo naujais draugais Lili ir Ben veda vaikus paslaptingu reiškinių taku.
    Eksperimentai su oru.

    61916 
    Viščiuko gyvenimo ciklo demonstracinis rinkinys
    Kodas: LER2733

    Šio rinkinio dėka vaikai dienų tikslumu matys kaip vystosi viščiukas nuo pat kiaušinio apvaisinimo. 

    6270 
    Žaidimas ,,5 jutimo organai"
    Kodas: 20610A

    Meskite kauliuką ir iškritusiam paveikslėliui - jutimo organui, priskirkite skirtingų realaus gyvenimo situacijų korteles tinkančias tam organui.  Žaidėjai suvoks, kad išorinio pasaulio suvokimas priklauso nuo mūsų jutimo organų (klausos, regos, uoslės, lytėjimo, skonio). Skirta 3-6 metų vaikams.

    3570 
    Žaidimas ,,Beždžionių matematika”
    Kodas: EA-PP-50101

    Pakabinkite vienodą skaičių bananų ant beždžionės rankų-svirčių. Jei pakabinote tinkamą skaičių bananų, beždžionė žiūrės tiesiai į priekį, o jos rankos bus lygiagrečios. Jei skaičiai nebus lygūs, jos akys bus sukryžiuotos, o rankos bus viena aukštyn, kita žemyn. Tai reiškia - bandykite dar kartą!   

    2490 
    Žaidimas ,,Drabužių rūšiavimo pakaba"
    Kodas: 31788M

    Linksmybės ir mokymasis iš kasdieninių situacijų, tokių kaip drabužių kabinimas ant kabyklos. Rūšiuodami drabužius vaikai žengia pirmuosius žingsnius į matematinį mąstymą (atmesti, rūžiuoti, klasifikuoti) bei geriau supranta aplinkos reiškinius ugdant smulkiosios psichomotorikos įgūdžius ir erdvines vizijas. 

    4540 
    Žaidimas ,,Emocinės situacijos. Kaip jaustumėtės, jei...?”
    Kodas: 20548A

    Žaidimas su realaus pasaulio vaizdais, skirtas atpažinti, priimti ir patvirtinti emocijas, kurias galime jausti įvairiose situacijose.  

    3250 
    Žaidimas ,,Gyvūnų pasaulis: atraskite ir klasifikuokite”
    Kodas: 20527A

    Žaidimas, skirtas atrasti gyvūnų pasaulio įvairovę ir išmokti klasifikuoti gyvūnus pagal jų pagrindines savybes.

    4040 
    Žaidimas ,,Iš kur atkeliauja maistas?"
    Kodas: 20551A

    Asociacijų žaidimas, skirtas mokytis klasifikuoti maisto produktus priklausomai nuo jų kilmės.

    3070 
    Žaidimas ,,Kas kalba?"
    Kodas: 73956C

    Vaikai gali sukurti bet kokį tinklą, jei reikia, tiesiog prijungdami atskirus komponentus. Rinkinyje: 8 rageliai (4 raudoni, 4 mėlyni), 3 x 3 metrų ilgio ir 12 x 1 metro ilgio stiprus geltonas, tuščiaviduris, lankstus vamzdelis, 6 jungiamosios jungtys ir 6 „Y“ tipo jungtys. Visi vamzdeliai turi guminius galus, todėl ragelius ir jungtis galima lengvai įstumti į vietą ir prireikus nuimti.

    10660 
    Žaidimas ,,Kelionė kosmose", 12 dalių
    Kodas: FF-465

    Vaikams patiks visatos tyrinėjimai ir kelionė į kosmoso erdves. Ši gražiai iliustruota saulės sistema pateikiama kartu su dviem astronautais (moterimi ir vyru) bei jų raketiniu laivu. Puikiai tinka vaizdiniams žaidimams, pateikiant įdomius faktus apie kosmoso tyrinėjimą ir aplink saulę skriejančias planetas.

    8510 
    Žaidimas ,,Paliesk ir atpažink"
    Kodas: 20611A

    Jutiminis žaidimas, pagrįstas skirtingų tekstūrų atskyrimu ir jų susiejimu, sukuria vizualinę sąveiką. 

    5280