Prekių katalogas

Stalo žaidimai

  • Žaidimas ,,Surask porą - jausmai ir emocijos"
    Kodas: FF-2995

     Atminties lavinimo žaidimo tikslas – surasti atitinkančias kortelių poras. Puikiai tinka temai apie emocinę sveikatą.

    4990 
    Žaidimas ,,Susijungiantys žmonės"
    Kodas: LSP7549

    Tai spalvingas būdas pagyvinti skaičiavimo, rūšiavimo ir modeliavimo veiklą mokant vaikus apie save ir kitus. Šios spalvingos, tvirtos miniatiūrinės vaikų ir suaugusiųjų figūrėlės gali susijungti rankomis ir suformuoti grandinę. Sujunkite juos ir sukurkite savo šeimos bei draugų grandinę. 

    2610 
    Žaidimas - vilkelis pagrįstas ,,Mindfulness" metodika
    Kodas: 31898M

    Žaidimas - vilkelis yra puiki priemonė žaidimo metu atlikti atsipalaidavimo ir savimonės pratimus. Keičiami diskai leidžia išbandyti įvairias technikas ir žaidimus, skirtus vaikų psichinei ir fizinei sveikatai gerinti. Pridedamas papildomas skaitmeninis turinys.

    8650 
    Žaidimas „Akimirkos kartu“
    Kodas: AAK

    Tai žaidimas, skirtas puoselėti šeimos, klasės bendruomenės draugiškumo, komandiškumo jausmą. Čia mokomasi pasirūpinti ne tik savimi, bet ir savo artimu: pagalvoti, padėti, pasidalinti. Dėmesys ir pozityvaus elgesio paskatinimas, dalyvius ragina ne tik elgtis pilietiškai, bet ir pastebėti kitų pastangas.

    3970 
    Žaidimas „Atsiprašymų kalnas“
    Kodas: AK

    Tai žaismingas ir smagus būdas lavinti atsiprašymo įgūdžius. Žaidimas moko prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, ugdo pagarbą sau ir kitiems. Žaidimas išmokys atskirti tinkamą atsiprašymą nuo nusižeminimo, pasiteisinimo ar kaltinimo.

    4700 
    Žaidimas „Atspėk kas aš esu?“
    Kodas: 20543A

    Ridenk kauliuką ir pasiimk atitinkamos spalvos kortelę. Niekam jos nerodyk, apversk smėlio laikrodį ir pradėk vaidinti. Kuris žaidėjas nepasibaigus laikui atspės kas esi, tam atiteks kortelė. Laimi daugiausia kortelių surinkęs žaidėjas. 

    3340 
    Žaidimas „Dovanų savaitė“
    Kodas: DS

    Tai žaismingas būdas keisti nepageidaujamą vaikų elgesį. Tai nuoseklus metodas, koreguojantis vaikų elgesį, pritaikomas ir namuose, ir ugdymo įstaigoje. Paskatinimas - svarbi šio metodo dalis, kuri garantuoja sėkmingus vaiko elgesio pokyčius.

    3970 
    Žaidimas „Jausmų ananasas", 26 dalys
    Kodas: LER6373

    Didelis ananasas su 26 skirtingomis išraiškų kūrimui skirtomis dalimis leidžia ikimokyklinio amžiaus vaikams sužinoti, kaip emocijos ir veido išraiškos parodo ką jaučia žmonės. Šis įdomus socialinio ir emocinio mokymosi žaislas yra idealus būdas suteikti vaikams galimybę atpažinti ir kalbėtis apie veido išraiškas ir jausmus žaidimo būdu.
     

    2328 
    Žaidimas „KETauskų šeima“
    Kodas:

    Tai smagus terapinis stalo žaidimas, sukurtas vadovaujantis Kognityvinės elgesio terapijos principais. Ši žaisminga priemonė mokys atpažinti ir įvardinti tarpusavio ryšius tarp minčių, emocijų, fizinių pojūčių ir elgesio.

    4590 
    Žaidimas „Minčių filtras“
    Kodas: MF

    Žaidimas sukurtas vadovaujantis Kognityvinės Elgesio terapijos principais. Žaidėjai lengviau atskirs negatyvias ir pozityvias mintis, gebės įvardinti jų poveikį savijautai ir elgesiui. Žaidimo metu ugdomas subalansuotas - teigiamas mąstymas.

    4700 
    Žaidimas „Renkiesi tu!“
    Kodas: RT

    Tai žaidimas, skatinantis pozityvų mąstymą, palaikantis gerą savijautą ir stiprinantis pasitikėjimą savimi. Sukurtas pagal Kognityvinės elgesio terapijos principus. Žaidimas stiprina vaikų pozityvaus, subalansuoto mąstymo įgūdžius, atsisakant automatinių, ribojančių minčių.

    2640 
    Žaidimas „Skirtingos šeimos"
    Kodas: 2405471

    Žaidimas skirtas pokalbiams apie šeimų įvairovę, lygybę ir toleranciją.

    3400 
    Žaidimas „Suteikite gyvybę emocijoms“
    Kodas: 20547A

    Padėkime robotams išreikšti emocijas! Išreikškite pagrindines emocijas skirtingais būdais ( garsu, mimikomis, pasakojimu, piešiant)

    2660 
    Žaidimo kubai ,,Pasikalbėkime"
    Kodas: LER6369

    Ridenkime kauliuką ir pradėkime pokalbį – kiekvienas ridenimas yra nauja diskusija. Paskatinkite vaikus kalbėti, diskutuoti ir mokytis su šiuo kubelių rinkiniu, kuris orientuotas į socialinių ir emocinių įgūdžių lavinimą. Kubelių kategorijos apima bendravimo, socialinę ir emocijų sritį. 

    2438 
    Žaidimų kortelės ,,Identifikuokime ir valdykime emocijas"
    Kodas: 20545A

    Emocijų apibūdinimo žaidimas yra pirmasis žingsnis siekiant ugdyti emocinį sąmoningumą, pasiekti didesnę savikontrolę ir tinkamai reguliuoti emocijas. Skirta 2-8 m. amžiui, tinka spec. poreikių vaikams.  

    2920 
    Žaidimų kortelės ,,Tinkamas elgesys mokykloje"
    Kodas: 20801A

    Asociacijų kortelių žaidimas, skirtas suderinti korteles, parodančias tinkamą ir blogą elgesį skirtingose kasdienėse mokyklos situacijose. 34 kortėlės (9x9 cm.) dėžutėje.
     

    2220 
    Žaidimų kortelės ,,Tinkamas elgesys namuose"
    Kodas: 20802A

    Asociacijų kortelių žaidimas, skirtas suderinti korteles, parodančias tinkamą ir blogą elgesį įvairiose kasdienėse situacijose namuose. 34 kortėlės (9x9 cm.) dėžutėje.
     Skirta 3-8 m. amžiui; tinka spec.poreikių vaikams.  

    2220 
    Žaidimų kortelės ,,Tinkamas elgesys: aplinka"
    Kodas: 20800A

    Asociacijų kortelių žaidimas, skirtas suderinti korteles, parodančias tinkamą ir blogą elgesį įvairiose kasdienėse situacijose. 34 kortėlės (9x9 cm.) dėžutėje.
     

    2220 
    „Mano jausmų veidrodis“, 4 vnt.
    Kodas: 91293LR

    „Mano jausmų veidrodis“ yra vaikams pritaikytas veidrodis ir interaktyvi priemonė, padedanti vaikams išmokti atpažinti ir identifikuoti skirtingas savo ir aplinkinių emocijas. Tai padidina jų socialinį emocinį informuotumą, padeda suvokti savijautą. Šis vaikams saugus veidrodis yra su šešiomis nuotraukomis, kuriose užfiksuoti tikri vaikai su skirtingomis emocijomis: laimė, netikėtumas, baimė, liūdesys, nuobodulys ir pyktis 

    7843