Emocinė sveikata

  • Terapinis namelis ,,Igloo"
    Kodas: NS2164

    Šis didelis baltas namelis yra unikali polisensorinė erdvė veiklai, paremtai jutimine integracija. Dalinė tamsa yra tinkama norint pasirinkti konkrečius dirgiklius ir sukuria geras sąlygas veiklai, paremtai pasirinktomis juslėmis. Eksperimentavimas su šviesa, garsu ir lytėjimu padeda vaikams susikaupti ir tyrinėti pasaulį nauju būdu. 

    128284
    Veidrodėlis mediniame rėmelyje ,,Kaip aš jaučiuosi?"
    Kodas: 73372C

     Rankinis akrilo veidrodėlis savirefleksijai, grupiniam ir vaidmenų žaidimui. Tvirtas medinis rėmelis su rankenėlėmis yra lengvas laikyti ir valdyti.

    990
    Veidrodėlis su minkštu rėmeliu ,,Kokia tavo emocija?"
    Kodas: 72086C

    Vaikams patiks šis ryškus violetinis rankinis veidrodis su patogiomis rankenomis ir dideliu veidrodžiu (240 x 138 mm). Naudojamas savęs stebėjimo, vaidmenų ir refleksijos bei simetrijos stebėjimui.

    2689
    Žaidimas "Bendravimo bokštas" (didelis)
    Kodas: BBD

    Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. Tačiau tai ne šiaip sau bokštas, jo kiekviena kaladėlė turi numerį, kuris sutampa su kortelėse pateiktais klausimais. Kad žaidėjas galėtų statyti bokštą, turi atsakyti į pateiktą klausimą.
     

    2770
    Žaidimas "Emocijų bokštas" (didelis)
    Kodas: EBD

    Tai interaktyvus būdas paskatinti vaiko atvirumą. Tai medinių kaladėlių bokštas, kuris statomas vis ištraukiant kaladėles iš apačios ir uždedant ant jo viršaus. Žaidėjų tikslas - jo nenugriauti. 

    2768
    Žaidimas "Kačiukai keliauja namo"
    Kodas: PKN

    Tai stalo žaidimas skatinantis vaikų tarpusavio bendradarbiavimą ir komandinį darbą. Žaidimo finišas bus pasiektas tik tuomet, kai vaikai išmoks kartu siekti bendro tikslo - parvesti kačiukus namo.
     

    1540
    Žaidimas "Kūrybiškumo bokštas" (didelis)
    Kodas: KBD

    Žaidėjų laukia smagios arba keliančios iššūkius fizinio aktyvumo, koordinacijos ir pusiausvyros užduotys. Tiksli kūno koordinacija siejama ir su geresne emocijų raiška ir savikontrole. Nuotaikingi klausimai, skatina vaiką apsibrėžti savo vertybes ir prioritetus. Skatina vaikų kūrybiškumą. Žaidimas moko išlaisvinti mąstymą, ieškant netradicinių sprendimų. Amžius: 10-99m. 

    2767
    Žaidimas "Kūrybiškumo bokštas" (mažas)
    Kodas: KBM

    Žaidėjų laukia smagios arba keliančios iššūkius fizinio aktyvumo, koordinacijos ir pusiausvyros užduotys. Tiksli kūno koordinacija siejama ir su geresne emocijų raiška ir savikontrole. Nuotaikingi klausimai, skatina vaiką apsibrėžti savo vertybes ir prioritetus. Skatina vaikų kūrybiškumą. Žaidimas moko išlaisvinti mąstymą, ieškant netradicinių sprendimų. Amžius: 10-99m.  

    2176
    Žaidimas "Nuotaikų žvejyba"
    Kodas: EA-31

    Magnetinis nuotaikų žvejybos žaidimas, gali būti naudojamas baseinėlyje su vandeniu arba tiesiog ant grindų ar stalo. Žaidimo tikslas - išmokyti atpažinti ir įvardinti emocijas, perprasti įvairias bendravimo situacijas ir savo reakcijas bei įgyti geresnę impulsų kontrolę.

    4917
    Žaidimas "Zuikių miestas"
    Kodas: ZM

    Tai interaktyvus stalo žaidimas, lavinantis emocinį intelektą. Šis žaidimas apie Zuikį, kurį mama išsiuntė į miestą parnešti grybų šeimos pietums. Zuikis keliauja po miestą ir jam nutinka daug keistų dalykų, kuriuos reikia jam padėti išspręsti. 

    2441
    Žaidimas (bingo) "Manimi galima pasitikėti..."
    Kodas: MGP

     Šis žaidimas skirtas skatinti vaikų pasitikėjimą savimi. 

    1210
    Žaidimas ,,Aš toks laimingas"
    Kodas: 2990014

    Surinkite 8 veidukus su emocijomis, tokiu būdu išmoksite atpažinti ir įvardyti skirtingas emocijas. 

    6783
    Žaidimas ,,Atspėk ką jie galvoja"
    Kodas: 20514A

     Peržiūrėkite skirtingas nuotraukas, įsijauskite į veikėjus ir pabandykite atspėti, ką jie galvoja. Padeda gerinti socialinius įgūdžius, bendravimą ir empatiją.

    4210
    Žaidimas ,,BBQ emocijos"
    Kodas: 45407M

    Šis didžiulis „iešmas“ padės vaikams pažinti ir valdyti savo emocijas, aptariant jas, žaidžiant individualiai arba grupėje. Smagus žaidimo pateikimas (kiekviena emocija kaip skirtingas ingredientas) padeda vaikams atpažinti ir suprasti iki 10 skirtingų emocijų. Vadove yra aprašyti keli skirtingi žaidimų tipai

    7870
    Žaidimas ,,Daugialypio intelekto iššūkiai"
    Kodas: 20005A

    Keletas įdomių iššūkių išsiugdyti kelių tipų intelektą ir suprasti kiekvieno žmogaus stipriąsias puses. Žaidimas yra įkvėptas Howardo Gardnerio daugialypio intelekto teorijos ir leidžia naudotis aštuoniais jo modelio siūlomais intelekto tipais, taip pat padeda nustatyti, koks intelektas vyrauja kiekviename asmenyje.  

    3040
    Žaidimas ,,Dienos ritmas"
    Kodas: 6909968

    Pakabinkite arba padėkite veiklos korteles vaikams matomame ir patogiame aukštyje. Pirmos kortelės spalva nurodo veiklos pradžią. Sekančios kortelės rodo veiklas, kurios vyksta dienos eigoje. Kai veikla baigta, kortelė yra apverčiama ir tampa pilkos spalvos. Tokiu būdu vaikai iš karto mato kuri veikla pasibaigė ir kuri veikla bus sekanti. Dienos pabaigoje visos kortelės apverčiamos ir kartu su vaikais galima įvertinti dieną. 

    3873
    Žaidimas ,,Ekspresijos"
    Kodas: 20542A

    Žaidimas, skirtas mokytis identifikuoti veido išraiškas iš piktogramų ir susieti jas su realių išraiškų nuotraukomis.
     

    5120
    Žaidimas ,,Emo Mūūū..."
    Kodas: 96280M

    Šis žaidimas padės vaikams nustatyti emocijas ir atskleisti savo jausmus. Jie sužinos, kodėl mes jaučiamės laimingi, liūdni, nustebę, nuobodžiaujantys, patenkinti, pikti, pasibjaurėję, išsigandę ir pan.

    3190
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    4430
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, kurias sužadina situacijos pavaizduotos kortelėse ir įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910
    Žaidimas ,,Gerai ar blogai?"
    Kodas: 2804086

    Taisyklės, standartai ir vertybės nėra visada vienodos, jos priklauso nuo kultūros ir kitų aplinkybių. Šis žaidimas pristato keletą situacijų, kuriose vaikai turi nuspręsti ar tai gerai ar blogai! Kai kurios situacijos gali būti pateikiamos skirtingais būdais. Šiuo atveju naudinga atkreipti į tai dėmesį ir temą aptarti su klase. Vadovaujant grupei jūs galite suteikti vaikams patarimus ir gaires sprendžiant kaip elgtis sudėtingose situacijose. 

    10848
    Žaidimas ,,Išmok iš avokadų"
    Kodas: LER6806

    Ryškiaspalvių avokadų žaidimas, skirtas mokyti vaikus apie emocijas ir jausmus. Kiekviename jų rasite po skirtingą emociją. Naudokite avokadų žaidimą socialiniam emociniam mokymui, paskatinti pokalbius apie jausmus, puikiai tinka smulkiajai motorikai lavinti. 

    2420
    Žaidimas ,,Kaip jaustumeisi mano vietoje?"
    Kodas: 20845A

    Aptarkite skirtingų situacijų korteles - kaip jaučiasi kiekvienas iš personažų jose. Tai skatina emocinį sąmoningumą, lavina socialinius įgūdžius, tokius kaip empatija, emocijų nustatymas.

    6970