Emocinė sveikata

  • Žaidimas ,,Atspėk ką jie galvoja"
    Kodas: 20514A

     Peržiūrėkite skirtingas nuotraukas, įsijauskite į veikėjus ir pabandykite atspėti, ką jie galvoja. Padeda gerinti socialinius įgūdžius, bendravimą ir empatiją.

    4210
    Žaidimas ,,BBQ emocijos"
    Kodas: 45407M

    Šis didžiulis „iešmas“ padės vaikams pažinti ir valdyti savo emocijas, aptariant jas, žaidžiant individualiai arba grupėje. Smagus žaidimo pateikimas (kiekviena emocija kaip skirtingas ingredientas) padeda vaikams atpažinti ir suprasti iki 10 skirtingų emocijų. Vadove yra aprašyti keli skirtingi žaidimų tipai

    7870
    Žaidimas ,,Ekspresijos"
    Kodas: 20542A

    Žaidimas, skirtas mokytis identifikuoti veido išraiškas iš piktogramų ir susieti jas su realių išraiškų nuotraukomis.
     

    5120
    Žaidimas ,,Emo Mūūū..."
    Kodas: 96280M

    Šis žaidimas padės vaikams nustatyti emocijas ir atskleisti savo jausmus. Jie sužinos, kodėl mes jaučiamės laimingi, liūdni, nustebę, nuobodžiaujantys, patenkinti, pikti, pasibjaurėję, išsigandę ir pan.

    3190
    Žaidimas ,,Emocijų detektyvas" (3-6 m.)
    Kodas: 45402M

    "Emocijų detektyvas" - detektyvinis žaidimas, kuriame kalbama apie kasdienius konfliktus. Tai padeda išreikšti ir susidoroti su jausmais, aiškinant, kaip žmonės jaučiasi vienoje ar kitoje kasdienėje situacijoje. Žaidimas lavina socialinius įgudžius, empatiją. Didinamojo stiklo "magiškasis" triukas leidžia rasti tinkamą sprendimą.
     

    4430
    Žaidimas ,,Emocijų paštas"
    Kodas: EA-73

    Žaidimo tikslas – paskatinti pokalbį apie emocijas, kurias sužadina situacijos pavaizduotos kortelėse ir įdėti į atitinkamą pašto dėžutę. Puikus žaidimas pokalbiui apie teigiamas ir neigiamas emocijas.

    8910
    Žaidimas ,,Kaip jaustumeisi mano vietoje?"
    Kodas: 20845A

    Aptarkite skirtingų situacijų korteles - kaip jaučiasi kiekvienas iš personažų jose. Tai skatina emocinį sąmoningumą, lavina socialinius įgūdžius, tokius kaip empatija, emocijų nustatymas.

    6970
    Žaidimas ,,Kas išgąsdino blynus?"
    Kodas: 45403M

    Žaidimas „Kas išgąsdino blynus?“ yra skirtas darbui su vaikų baimėmis. Kiekvieną kartą apvertus blyną, rasite vieną iš baimių! Žaidimas padeda sukurti gebėjimą nugalėti pagrindines baimes. Be to, jis padeda išreikšti emocijas ir stiprina pasitikėjimą savimi. Vaikas išmoksta atpažinti savo baimes ir įveikti nerimą. Skatina socializaciją.

    4181
    Žaidimas ,,Kūno ir veido ekspresijos"
    Kodas: 30247A

    Rinkinyje: virš 100 detalių, vaizduojančių kūno dalis (iš priekio, šono ir nugaros), veido išraiškas, skirtingus drabužius ir aksesuarus; 1 maišelis magnetukų, kad atskiras detales būtų galima naudoti ant metalinių paviršių.  

    5421
    Žaidimas ,,Mokomės išvengti patyčių"
    Kodas: 20840A

    Penkių skirtingų epizodų kortelių komplektas, skirtas mokyti vaikus, kaip "užbėgti patyčioms už akių", kokias pritaikyti elgesio strategijas, skirtas joms spręsti.

    4000
    Žaidimas ,,Naujosios technologijos: atrask veiklų balansą"
    Kodas: 38990A

    Padeda vaikams nustatyti, kokia veikla jie dažniausiai užsiėmę, ir pagalvoti apie tai, kaip jie galimą jas subalansuoti. Šio žaidimo tikslas - informuoti vaikus apie riziką, susijusią su pernelyg didelės vienos veiklos vykdymu, kad jie galėtų sužinoti, kaip suderinti savo laisvalaikį su skirtingomis veiklomis

    3750
    Žaidimas ,,Pozityvus mąstymas: prieraišumas, sveikata ir sauga"
    Kodas: 20811A

    Aptarkite 4 paveikslėlius kiekvienoje kortelėje ir identifikuokite netinkamą elgesio tipą. Žaisdami supažinkimevaikus su prieraišumo, sveikatos ir saugos sąvokomis. Rinkinyje 12 skirtingų kortelių (15x15 cm.). Dėžutėje.
     

    4940
    Žaidimas ,,Pozityvus mąstymas: tolerancija ir bendradarbiavimas"
    Kodas: 20810A

    Aptarkite 4 paveikslėlius kiekvienoje kortelėje ir identifikuokite netinkamą elgesio tipą. Žaisdami supažinkimevaikus su tolerancijos ir bendradarbiavimo vertybėmis. Rinkinyje 12 skirtingų kortelių (15x15 cm.). Dėžutėje.
     

    4940
    Žaidimas ,,Surask porą - jausmai ir emocijos"
    Kodas: FF-2995

     Atminties lavinimo žaidimo tikslas – surasti atitinkančias kortelių poras. Puikiai tinka temai apie emocinę sveikatą.

    4990
    Žaidimas - vilkelis pagrįstas ,,Mindfulness" metodika
    Kodas: 31898M

    Žaidimas - vilkelisyra puiki priemonė žaidimo metu atlikti atsipalaidavimo ir savimonės pratimus. Keičiami diskai leidžia išbandyti įvairias technikas ir žaidimus, skirtus vaikų psichinei ir fizinei sveikatai gerinti. Pridedamas papildomas skaitmeninis turinys.

    8650
    Žaidimas patyčių prevencijai
    Kodas: 20841A

    Kortelės skirtos pabrėžti nulinės tolerancijos požiūrį prieš patyčias mokyklose ir padėti užkirsti kelią joms. Vaizduoja skirtingas, mokykloje vykstančias, patyčių situacijas: fizines, psichines ar psichologines, socialinės atskirties, "trolingo" ar kibernetinių patyčių. Kabinama ant sienos. 

    6670
    Žaidimas „Akimirkos kartu“
    Kodas: AKK

    Tai žaidimas, skirtas puoselėti šeimos, klasės bendruomenės draugiškumo, komandiškumo jausmą. Čia mokomasi pasirūpinti ne tik savimi, bet ir savo artimu: pagalvoti, padėti, pasidalinti. Dėmesys ir pozityvaus elgesio paskatinimas, dalyvius ragina ne tik elgtis pilietiškai, bet ir pastebėti kitų pastangas.

    2500
    Žaidimas „Atsiprašymų kalnas“
    Kodas: AK

    Tai žaismingas ir smagus būdas lavinti atsiprašymo įgūdžius. Žaidimas moko prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, ugdo pagarbą sau ir kitiems. Žaidimas išmokys atskirti tinkamą atsiprašymą nuo nusižeminimo, pasiteisinimo ar kaltinimo.

    2101
    Žaidimas „KETauskų šeima“
    Kodas:

    Tai smagus terapinis stalo žaidimas, sukurtas vadovaujantis Kognityvinės elgesio terapijos principais. Ši žaisminga priemonė mokys atpažinti ir įvardinti tarpusavio ryšius tarp minčių, emocijų, fizinių pojūčių ir elgesio.

    3158
    Žaidimas „Minčių filtras“
    Kodas: MF

    Žaidimas sukurtas vadovaujantis Kognityvinės Elgesio terapijos principais. Žaidėjai lengviau atskirs negatyvias ir pozityvias mintis, gebės įvardinti jų poveikį savijautai ir elgesiui. Žaidimo metu ugdomas subalansuotas - teigiamas mąstymas.

    2896
    Žaidimas „Renkiesi tu!“
    Kodas: RT

    Tai žaidimas, skatinantis pozityvų mąstymą, palaikantis gerą savijautą ir stiprinantis pasitikėjimą savimi. Sukurtas pagal Kognityvinės elgesio terapijos principus. Žaidimas stiprina vaikų pozityvaus, subalansuoto mąstymo įgūdžius, atsisakant automatinių, ribojančių minčių.

    1974
    Žaidimų kortelės ,,Identifikuokime ir valdykime emocijas"
    Kodas: 20545A

    Emocijų apibūdinimo žaidimas yra pirmasis žingsnis siekiant ugdyti emocinį sąmoningumą, pasiekti didesnę savikontrolę ir tinkamai reguliuoti emocijas.
     

    4460
    Žaidimų kortelės ,,Tinkamas elgesys mokykloje"
    Kodas: 20801A

    Asociacijų kortelių žaidimas, skirtas suderinti korteles, parodančias tinkamą ir blogą elgesį skirtingose kasdienėse mokyklos situacijose. 34 kortėlės (9x9 cm.) dėžutėje.
     

    3810
    Žaidimų kortelės ,,Tinkamas elgesys namuose"
    Kodas: 20802A

    Asociacijų kortelių žaidimas, skirtas suderinti korteles, parodančias tinkamą ir blogą elgesį įvairiose kasdienėse situacijose namuose. 34 kortėlės (9x9 cm.) dėžutėje.
     

    3810