Prekių katalogas

Robotika ir programavimas

  • "eXperiBot" - tyrinėtojo rinkinys jūsų pamokoms – 4 mokomieji robotai
    Kodas: 72604

    ,,eXperiBot" yra puikus mokomasis robotas jūsų klasei - galima labai greitai surinkti ir paruošti naudojimui pamokoje. ,,eXperiBot" stebina savo paprastumu, logika ,,žingsnis po žingsnio" ir esminių dalykų akcentavimu, skirtų naudoti klasėje. Pridėtame komikse pateikiamos programuotojos Arianos patarimai ir rekomendacijos. Taigi iš tiesų kiekvienas gali išmokti programuoti! 

    118250 
    ,,eXperiBot" mokomasis robotas ,,Išmanioji gamykla“
    Kodas: 71631

    "eXperiBot" mokomasis robotas stebina savo paprastumu, logika žingsnis po žingsnio, sekos sumažinimu iki esminių dalykų, todėl puikiai tinka naudoti klasėje. 

    172740 
    Matematinis žaidimas „Pelyčių kelias“
    Kodas: LER2861

    Žaidimas paremtas STEAM ugdymu (mokslas, technologijos, inžinerija ir matematika). 

    3949 
    LEGO® Education BricQ Motion Starto asmeninis rinkinys
    Kodas: 2000471LEGO

    Šis 62 elementų papildomas rinkinys, skirtas pradinių, vidurinių mokyklų mokiniams, kartu pateikiamos statybos instrukcijos ir pamokos.  

    LEGO® Education BricQ Motion Starto rinkinys
    Kodas: 45401LEGO

    Rinkinys 1-5 klasių mokinius įtraukiantis į fizinių mokslų tyrinėjimą sporto kontekste.   

    17109 
    LEGO® Education SPIKE Starto rinkinys
    Kodas: 45345LEGO

    SPIKE Starto rinkinys įtraukia pradinių klasių mokinius į praktinį STEAM koncepcijų tyrimą ir prisideda prie raštingumo, matematikos ir socialinio bei emocinio vystymosi.  

    37871 
    Konstruktorius „Sukurk robotą“
    Kodas: LER9228

    Su šiuo konstruktoriumi galima sukurti pasisukantį ir judantį robotą. Detalės pritaikytos vaikams nuo 5 metų amžiaus ir skirtos konstruoti judančius ir transformuotis galinčius modelius. Galima naudotis su pateikiamu STEAM veiklų vadovu arba kurti unikalius robotus su besisukančiomis kojomis ar akimis. 

    9060 
    Žaidimas „Valdyk pelytę“
    Kodas: LER2841

    Šis žaidimas lavina pirmuosius vaikų mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos įgūdžius dar nuo ankstyvojo amžiaus. 

    5921 
    Žaidimas ,,Trio"
    Kodas: 2403206

    Žaisdami vaikai skatinami logiškai mąstyti ir išdėstyti korteles pagal sekas „priežastis - pasekmė“ arba „pradžia - pabaiga“.   

    13200 
    Magnetinė spalvota sekos kirmėlytė
    Kodas: EA-60

    Šis žaidimas 2020 metais nominuotas 5 žvaigždutėmis „Teach the Early Years Awards“ .
    Ryškios ir spalvingos, idealaus dydžio detalės, skirtos mažoms vaikų rankytėms. 

    10670 
    Rinkinys ,,Concepta+"
    Kodas: 2990019

     Žaisdami vaikai kviečiami tyrinėti vizualiai pateiktus elementus ir užmegzti tarp jų loginius ryšius.   

    10900 
    Žaidimas „Suverk 3D figūras pagal formas“
    Kodas: 32257M

     Žaidimas skirtas sujungti įvairias 3D geometrines figūras pagal numatytas sekas. Jis pagamintas iš natūralių medžiagų. 

    2080 
    LEGO® Education kaladėlių rinkinys „Steam Park“
    Kodas: 45024LEGO

    Žaisdami su kaladėlių rinkiniu Steam Park, vaikai intuityviai įsijaučia į mažojo mokslininko rolę, sukuriama harmoninga atradimų, eksperimentavimo, stebėjimų ir žaidimų erdvė, kurioje kiekvienas gali pastatyti savo mėgstamą teminį parką. Vienu metu gali žaisti 1 – 8 vaikai, tinka vaikams nuo 3 metų.

    25567 
    Veiklos rinkinys ,,Eikime koduoti!"
    Kodas: LER2835

    Šis rinkinys supažindina vaikus su kodavimu ir programavimu be elektronikos įtaisų. Vaikams nuo 5 metų  

    6970 
    Programavimo robotukas ,,KUBIUKAS", 3+
    Kodas: 001B

    Išmani priemonė žaismingam mokymuisi! Susipažinkite – draugiškas medinis robotukas “Kubiukas”, skirtas vaikams nuo 3 metų amžiaus mokytis programavimo pagrindų. Itin paprastas naudojimas, nereikalaujantis jokių papildomų įrenginių. Sukurtas vadovaujantis Montessori pedagogine metodika.

    29000 
    Jaunojo programuotojo ekspresas
    Kodas: 45025LEGO

    Naujasis LEGO Education traukinys „Programuotojo ekspresas“ - tai kūrybingas, intuityvus ir universalus sprendimas, kuris supažindina ikimokyklinio amžiaus vaikus su ankstyvąja programavimo koncepcija, kuri natūraliai sukelia jų smalsumą, kūrybiškumą ir norą tyrinėti bei mokytis kartu.

    33066 
    Žaidimas „Užprogramuok robotą“
    Kodas: 20521A

     Programavimas be kompiuterio? Tai geriausias būdas pradėti mokytis programavimo pagrindų! Pasuk rodyklę ir pastatyk robotą ant žaidimo lentos. Sužinok daugiau apie sekas ir sužinok apie pirmąsias programavimo sąvokas.  Žaidimas skirtas 4 – 8 metų vaikams 

    2960 
    Kodavimas rodykėmis (1 lygis)
    Kodas: 2450001

    Išmokykite vaikus koduoti su šiuo žaidimu.  Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    12100 
    Kodavimas taškeliais (3 lygis)
    Kodas: 2990011

    Šis žaidimas padarys jus tikru kodavimo profesionalu!  Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    8900 
    Koduojami pikseliai
    Kodas: 2990015

    Skirtas: 2-4 žaidėjams nuo 5 metų amžiaus. 

    11500 
    Žaidimas „Suverk karolius pagal formas“
    Kodas: EA-350

    Žaidimą sudaro – 72 karoliukai, 18 užduočių kortelių, 12 virvučių. Šis komplektas skatina formų, spalvų ir sekos pažinimą, bei tuo pačiu metu lavina smulkiąją motoriką. Skirta amžiui – nuo 3 metų.

    5330 
    Žaidimas „Sudaryk spalvotą kirmėlytę“
    Kodas: EA-27

    Žaidimą sudaro – 12 dalių „kirmėlės galva“, 66 dalys „kirmėlės kūnas“, 24 dvipusės užduočių kortelės. Puiki priemonė, skirta modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžių lavinimui.  Skirta amžiui – nuo 3 metų 

    8410 
    Žaidimas „Suverk karolius pagal spalvas“
    Kodas: EA-45

    Žaidimą sudaro – 96 karoliukai, 18 dvipusių užduočių kortelių, 12 virvučių. Lavina modeliavimo ir sekos sudarymo įgūdžius, smulkiąją motoriką.  Skirta amžiui – nuo 3 metų.

    5770